اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افزایش حجم تلاش‌های بخش چینی بهداشتی و مظروف Sacmi برای تکنارجیلا 2018

آزمایشگاه چینی بهداشتی ساکمی ایمولا (Sacmi Imola) با دو برابر فضای زیربنایی بیشتر، مرکز بین‌المللی مهمی برای شرکت‌های صنعتی است و برنامه سرمایه‌گذاری جاه‌طلبانه‌ای برای مجموعه جدید ماشین‌آلات محسوب می‌شود.

sacmi logo sfondo 1024px new
آزمایشگاه چینی بهداشتی ساکمی ایمولا (Sacmi Imola) با دو برابر فضای زیربنایی بیشتر، مرکز بین‌المللی مهمی برای شرکت‌های صنعتی است و برنامه سرمایه‌گذاری جاه‌طلبانه‌ای برای مجموعه جدید ماشین‌آلات محسوب می‌شود که به‌ طور دائمی ظرفیت عملیات آزمایشگاه را افزایش می‌دهد. با پیشرفت‌های جدیدی همچون این مورد، بخش وسایل رومیزی و چینی بهداشتی Sacmi Imola، تلاش‌های خود را با نزدیک شدن به تکنارجیلا 2018 به وضوح افزایش داده است؛ گروه باید در سال جاری، به‌روزترین فناوری و ماشین‌آلات را در نمایشگاه عرضه کند.
همانند سال‌های گذشته، روز افتتاحیه (Open Day) که برای اولین روز برگزاری نمایشگاه (24 سپتامبر) سازمان‌دهی شد، اهمیت ویژه‌ای برای این بخش دارد: در این جا، مشتریان موجود و بالقوه فرصت بسیار خوبی برای بازدید از آزمایشگاه جدید خواهند داشت و بعد از آن در بعد از ظهر، با یک گشت همراه با راهنما از یکی دیگر از شرکتهای بسیار موفق بازدید خواهند کرد (امسال مشتریان به کارخانه تولیدی دوکاتی موتورز (Ducati Motors) برده خواهند شد).
با توجه به دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی، ناحیه طرح آزمایشی (پایلوت) کارخانه ـ که در آن فضای کف در حال حاضر دو برابر شده است ـ دو مدول ریخته‌گری جدید ALV و AVI را به نمایش می‌گذارد. در این جا بازدیدکنندگان می‌توانند شاهد ریخته‌گری توالت‌های یک‌تکه با اَشکال پیچیده باشند. در کنار آن‌ها، سلول جدید لعاب‌زنی با سامانه فیلتر کردنِ خشک GA-OL قرار گرفته است؛ محصولی سرآمد از گایوتو (Gaiotto) که تأمین‌کننده اصلی راهکارهای لعاب‌زنی با ربات برای صنعت چینی بهداشتی ایتالیا است. در نهایت، کوره شاتلی ریدهمر (Riedhammer) با کارآیی بالای مشعل‌های رکو (Reko)، بهترین راهکار پخت چینی بهداشتی است که حداکثر کارآیی را با مصرف کم ترکیب می‌کند.
همان روز افتتاحیه شامل بازدید از بخش مدل‌سازی نیز می‌باشد؛ جائی که در آن ساکمی به تازگی مرکز ماشینکاری CAD/ CAM را افتتاح کرده است؛ علاوه بر این، از واحد جدید بازرسی سه ‌بعدی کالای پخته ‌شده نیز بازدید می‌شود که آرایه‌ای از دوربین‌های ویدئویی با وضوح بالا (HD) روی آن نصب می‌شوند. این بخش واحد کاملاً جدید برای تولید توالت‌های بزرگ و پیچیده ـ با سامانه‌های دقیق کنترل عددی ـ را نیز در بر می‌گیرد. این واحد که مطمئناً آینده ‌محور است، از نزدیک با تجربه و تخصص کارکنانی در ارتباط است که قالب‌های گچی را از قالب‌های اصلی تولید می‌کنند و قالب‌های نهایی به دست می‌آیند.
ترکیب بهره‌وری بالا و انعطاف ‌پذیری هر چه بیش‌تر که مورد نیاز بازارهای مدرن چینی بهداشتی و وسایل رومیزی است، موضوع کلیدی مشارکت ما در تکنارجیلا خواهد بود و واحد جابجایی محصول با ربات به نمایش در آمده نیز به وضوح آن را نشان خواهد داد. پس از آن، در عمل، این فرآیند به ‌طور کامل از خشک‌کن تا بارگیری (شارژ) کوره، بدون نیاز به مداخله کارکنان، کاملاً خودکار می‌شود. به بیان دقیق‌تر، در کنار دو سلول ریخته‌گری AVB که در ارتباط با روبات‌های جابجایی فانوک (Fanuc) کار می‌کنند، غرفه Sacmi نیز یک سلول لعاب‌زنی با دو روبات GA2000 را نمایش می‌دهد؛ این غرفه، تفنگ اسپری بدون سوزن Sacmi GDA 80 را که پیشگام است، به نمایش می‌گذارد و نیاز به تعمیر و نگهداری را حذف کرده و در عین حال کیفیت را افزایش می‌دهد. کل فرایند با تازه‌ترین نسل واگن‌های هدایت شونده با لیزر پشتیبانی می‌شود که محصولات را از خشک‌کن به ایستگاه لعاب‌زنی و سپس به کوره منتقل می‌کنند.
Sacmi H.E.R.F (مهارت انسان برای مهندسی واکنش‌پذیر) نیز نقش برجسته‌ای درتکنارجیلا ایفاء خواهد کرد. H.E.R.E. همانند کاشی، امکان ردیابی جامع تولید چینی بهداشتی را فراهم می‌کند. هر دو سلول ریخته‌گری که در ریمینی (Rimini) عرضه خواهند شد، با رابط کاربریِ پیشگام که شامل دستورالعمل‌های استفاده و تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها است، مجهز خواهند شد. در عمل، دستورالعمل استفاده و تعمیر و نگهداری، به دنبال اعلان یا هشدار در اختیار کارکنان قرار می‌گیرد. در عوض، به منظور شناسایی و سفارش قطعات یدکی، تمام آن چیزی که باید کارگر انجام دهد این است که بر روی مؤلفه مورد نظر در دستورالعمل راهنمای الکترونیکی بر روی دستگاه کلیک کند. انجام این کار، یک نمایش سه‌ بعدی و اطلاعات کاری را به صورت بی‌وقفه در اختیار می‌گذارد. پس از آن، خودِ سامانه فایلی را ایجاد می‌کند که در صورت لزوم، قطعه یدکی را سفارش می‌دهد.

sacmi whiteware tecnargilla

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید