اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سرمایه‌گذاری جدید شرکت Ege Vitrifiye با شرکت Sacmi در تکنولوژی AVM

شرکت اِگه (Ege) برای تولید محصولات رده متوسط و بالای خود، 4 مجموعه ماشین ریخته‌گری جدید برای تولید WC نصب نمود که هر کدام مجهز به 2 دستگاه ماشین AVM و روبوت‌های شرکت ساکمی می‌باشند.

sacmi ege elencoشرکت Ege vitrifye یکی از بزرگترین تولیدکنندگان درزمینه محصولات بهداشتی ودرکشور ترکیه فعال است. ظرفیت شرکت 1/4 میلیون قطعه درسال بوده وبرنامه‌های گسترده‌ای برای تقویت خروجی تولید خود برای محصولات سرویس بهداشتی با کیفیت متوسط و کیفیت بالا در بازار اروپا دارد.

با پایگاه تولید در شهر ازمیر ترکیه، شرکت به 4 مجموعه ماشین ریخته‌گری جدیدکه هر کدام مجهز به 2 دستگاه ماشین AVM و روبوت‌های شرکت ساکمی مجهز خواهد شد. این ماشین‌ها قابلیت هندلینگ قالب‌های 7 پارچه با تضمین در کیفیت، قابلیت اطمینان و تکرارپذیری پروسه کاری را دارند.

دستگاه‌ها مجهز به روبوت‌های اتوماتیک قالب‌برداری، ذخیره‌سازی و جابجاکننده هستند. هر سلول اشاره شده دارای یک سیستم گرمایشی و دوزینگ تغذیه مواد نیز می باشد. شرکت Sacmi همچنین زیرمجموعه‌های کامل این ماشین‌آلات را ارائه داده است (تامین آب، ذخیره‌سازی با ساپورت‌های قالب‌برداری، اتوماسیون خروجی و بازوهای مکانیکی کم وزن جهت تخلیه محصول از قالب).

همگام با توسعه کیفی محصول، سیستم‌های جدید خریداری شده، شرکت Ege را برای افزایش در تولید روزانه خود به حدود 400 قطعه انواع توالت بهداشتی (دیواری-زمینی- یکپارچه – دو تکه – بدون لبه و غیره) توانمند می‌سازد. شرکت هم اکنون دو سوم محصولات خود را به 62 کشور با هدف حضور گسترده در بازار صادر می‌نماید.

با توجه به این سفارش تجهیز، شرکت Ege تطابق‌پذیری با سایر تکنولوژی‌های شرکت ساکمی شامل سیستم‌های تک قالبی، چند قالبی، سیستم GA2000 ریختگی با فشار و روبوت‌های اعمال لعاب را خواهد داشت.

 sacmi ege vitrifiye

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید