اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
به کارگیری سیستم لعاب کاری Dexo توسط Sacmi

این گروه سرامیکی برنامه‌ریزی گستره‌ای جهت سرمایه گذاری در حوزه لوازم بهداشتی دارد و نخستین گام تغییرات را در تاسیسات Deco در Recife برداشته است.

Dexco که یکی از تولیدکنندگان برزیلی ملزومات بهداشتی سرامیکی، کاشی و مبلمان‌های طراحی شده و لوکس حمام است برنامه‌ریزی مالی گسترده‌ای برای بهبود کیفیت لوازم بهداشتی برند Deca Brasil در کارخانه‌های این گروه در Paraiba، Jundai و Recife دارد.

در نخستین گام، خط اتوماتیک Sacmi RobotGlaze در تاسیسات Recife افتتاح شد. این خط تنها یکی از 4 خط لعاب‌کاری اتوماتیک ملزومات بهداشتی است که قرار است به زودی راه‌اندازی شوند.

این فناوری دارای یک ربات GA-OL EVO برای ارائه خدمات به چرخ چهارحالته است و وجود دو نوار نقاله بلند با مجموع 7+7 موقعیت در آن باعث تسهیل بارگیری و تخلیه از سلول می‌شوند. این فناوری به لعاب‌کاری قطعات ساده اختصاص دارد و در کنار سه خط دیگری که سطوح بالاتری از اتوماسیون دارند فعالیت خواهد کرد.

ربات اول به تجهیزات الکترونیکی پیشرفته و بسیار کارآمد و نرم‌افزارهای برنامه‌نویسی آفلاین مجهز است. این فناوری با وجود پیکربندی ساده و خطی، تجهیزات پیشرفته‌ای از قبیل فیلترهای خشک بازیابی اضافه پاشش و دو تفنگ پاششی GDA80 دارای سیستم پاششی دیافراگمی برای بهینه‌سازی مصرف لعاب دارد. GDA80 فناوری اختصاصی Sacmi است و خصوصیات منحصر به فرد آن به مبنائی برای مقایسه سایر محصولات در بازار تبدیل شده است.

با استفاده از این فناوری حجم تولید و کیفیت لعاب و همچنین قابلیت تکرار پذیری (در نتیجه وجود سیستم‌های کنترلی) افزایش یافته و پشتیبانی از مشتریان مستمر و فعال است. قابلیت کنترل از راه دور این ربات به  تکنسین امکان کنترل دستگاه از راه دور و در هر زمان مورد نظر را می‌دهد. علاوه­ بر این خدمات مورد نیاز توسط Sacmi do Brasil و به همراه تیمی از تکنسین‌های اختصاصی آمورش دیده، در سایت Gaiotto ارائه می‌شود.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید