اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Cersant روسیه همراه با SACMI AVI 150 بر محصولات درجه یک متمرکز می‌شوند

این سلول ریخته‌­گری جدید در سایت Syzranskaya Keramika در شهر Syzran راه­‌اندازی شده و به تولید WCهای پیچیده اختصاص داده خواهد شد.

بار دیگر Cersant که یک تولید­کنندۀ برجستۀ اروپایی با ظرفیت تولید بیش از 7 میلیون قطعه درسال بوده و محصولات خود را در کشورهای لهستان، اوکراین،رومانی و روسیه توزیع می­‌کند، اعتماد خود را به راه­ حل تجهیزات بهداشتی Sacmi نشان داد. دستگاه جدیدی که در سایت تولیدی Syzranskaya Keramika در شهر Syzran روسیه نصب شده­‌است یک سلول ریخته­ گری است که از دو ماژول Sacmi AVI 150 تشکیل شده که به پلتفرم چند قالبۀ قبلی Sacmi AVE040 PLUS  متصل شده ­اند.

این خط به سفارش ایستگاه روسی گروه Cersant و برای ریخته­ گری گلدان­‌های پیچیده یا دو قالب 7 بخشی طراحی‌­شده‌­است. پیش از این از فناوری نوآورانۀ Sacmi AVI  برای تامین پنج خط از این نوع جهت مدرن‌­سازی فن­اوری مرکز Cersant لهستان استفاده ­شده ­بود.

امروزه Cersant به لطف راه ­حل طراحی‌­شده برای مدیریت تولیدات پیچیده‌­تر، مجموعه­‌های کوچک­تر و تغیر مکرر قالب / یا اندازه، برای واحد تولیدی خود در روسیه توانایی و ظرفیت سلطه دربازارهای محصولات درجه یک را فراهم آورده ­است.

ویژگی بارز خط نصب ­شدۀ جدید، سطح بالای اتوماسیون در تمامی عملیات حمل ­‌و­نقل است. در این خط عملیاتی از جابه‌­جایی قالب‌­ها و قطعات ریخته شده گرفته تا اعمال چسب روی دیواره و بارگیری و تخلیۀ پیش ­‌خشک‌­کن همگی کاملا توسط ربات Fanuc که به عملکرد نوآورانۀ “robot safe” مجهز است کنترل می‌­شود (اپراتور می‌­تواند این حالت را بدون قطع کردن تولید، برای ورود ایمن به سلول فعال کند).

پیش­‌خشک­‌کن FPV راه‌­حل Sacmi برای صرفه­ جویی در مصرف انرژی و بهینه‌­سازی زمان چرخه از طریق کاهش حجم رطوبتی کنترل‌­شدۀ قطعات، بلافاصله پس از درآمدن از قالب است. این کار کاهش مصرف انرژی و ابعاد را امکان­‌پذیر کرده و باعث تسهیل مراحل بعدی کار می‌­شود. عملیات چرخاندن و جابه‌­جایی WC های دیواری هم کاملا خودکار بوده و به‌­وسیلۀ ربات کنترل می‌­شود.

 تکنولوژی نوآورانۀ Sacmi AVI که با حذف کامل اجزای سنتی هیدرولیکی از فرایند و ساده­‌سازی فرایند تغییر و سرهم‌­کردن قالب باعث حداقل دو ساعت صرفه­‌جویی در زمان می‌­شود، انقلابی در رویکرد ریخته‌گری تحت­‌فشار تجهیزات‌­بهداشتی ایجاد­کرده­ که بسیار مورد­توجه بازار بوده و علاوه‌­بر­آن به تقویت مشارکت با گروه Cersanit هم منجر­شده‌­است.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید