اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
خریداری دومین سیستم تکمیل Sacmi RobotClean توسط Ceramica Cielo

Ceramica Cielo اولین شرکت ایتالیائی تولیدکننده محصولات سرامیکی بهداشتی بود که فناوری جدید Sacmi را خریداری کرد. این شرکت جدیدا اقدام به خریداری دومین سلول تکمیل مجهز به تجهیزات حمل و نقل خودکار نموده است.

از جمله مزایای بی‌شمار این راه‌کار جدید تکمیل رباتیک می‌توان به حذف مراحل دستی و اعمال پوشش‌های ثابت و باکیفیت‌تر اشاره کرد. Sacmi RobotClean با گذشت یک سال جایگاه مناسبی در میان تولیدکنندگان پیشروی لوازم بهداشتی ایتالیائی در منطقه Civita Castellana (Viterbo) پیدا کرده است.

اینک و با گذشت چند ماه، Ceramica Cielo به عنوان اولین شرکتی که در این فناوری سرمایه‌گذاری کرده بود، اقدام به خریداری دومین سیستم نموده است.

سلول دوم که مشابه سلول اول است، یه تازگی در سازمان مرکزی Ceramica Cielo در (Fabrica di Roma (Viterbo نصب شد. در این دستگاه عملیات تکمیل به صورت رباتیک انجام می‌شود و قطعات با استفاده از تجهیزات خودکار به بخش تکمیل و پس از آن به ایستگاه بازرسی قبل از لعابکاری ارسال می‌شوند.

در دستگاه SACMI RobotClean نیازی به دخالت مستقیم اپراتور وجود ندارد. قطعات پس از ورود به سلول توسط ربات و با استفاده از ابزار ساینده، مطابق با دستورالعمل‌های ارائه شده توسط نرم‌افزار آفلاین Smart Offline NG پرداخت می‌شوند. این دستورالعمل‌ها مداوما و بر اساس بازخورد اپراتورها به روز رسانی و اصلاح می‌شوند.

این اکوسیستم کامل فرآیند پرداخت سفید، نخستین نوع در بازار و گامی بلند به سمت دستیابی به اتوماسیون کامل تولید است و استفاده از آن به بهبود شرایط کاری و تضمین کیفیت یکنواحت محصول منتهی می‌شود.

سلول دوم برای اتصال با سیستم مدیریت کارخانه برنامه ریزی شده است و این امر امکان ردیابی دقیق همه عملیات انجام شده روی قطعه، ثبت داده‌ها، دسترسی فوری به داده‌های کیفی و نظارت بر عملکرد را فراهم آورده است.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید