اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
AVM پرفروش‌ترین سلول ریخته گری جهان

نصب 260 دستگاه ریخته‌گری تحت فشار Sacmi در سرتاسر جهان، نشان از کارایی و انطباق پذیری بالای این دستگاه دارد.

AVM با فروش در مجموع 260 دستگاه در سرتاسر جهان، پرفروش‌ترین راه‌کار Sacmi RobotCasting در بازار لوازم بهداشتی امروز، محسوب می‌شود. کارایی، استحکام و انطباق پذیری در انجام فرآیندهای ریخته‌گری از مشخصات شناخته شده این دستگاه بوده و وجود یک پلتفرم مدولار در اطراف قالب مزیت دیگری است که حداکثر آزادی در مدیریت اتوماسیون و تجهیزات کمکی را فراهم آورده است.

هماهنگی با ربات در دستگاهی که برای تولید WC های پیشرفته ایده‌آل است، باعث شده تا تمامی عملیات از مونتاژ و قالب‌گیری، انتقال قطعه به پیش‌ خشک‌کن و بارگیری قطعه بر روی خودروها برای انتقال به مراحل بعدی همه به صورت رباتیک انجام شوند. قابل برنامه­‌ریزی بودن کل چرخه امکان سفارشی‌سازی حداکثری متغیرهای تولید و کوتاه شدن زمان توقف هنگام تغییر محصولات را فراهم آورده است.

موفقیت بزرگ Sacmi در فروش 260 دستگاه در جهان نشان از استراژی موفقیت‌آمیز این مجموعه در تولید یک راه‌کار ریخته‌گری تحت فشار با اتوماسیون بسیار پیشرفته و قابلیت شخصی‌سازی پیکربندی دستگاه بر اساس نیاز هر مشتری دارد. یکی از تفاوت‌های این دستگاه، امکان افزایش سطح اتوماسیون در فرآیند تولید لوازم بهداشتی است که باعث تضمین کیفیت و زمان کوتاه‌تر عرضه به بازار حتی در تولید پیچیده‌ترین اقلام می‌شود. از سایر مزایای AVM می‌توان به امکان ارائه خدمات کامل مدلسازی (D4P، دیجیتال برای محصولات) اشاره کرد. این دستگاه با استفاده از به‌روزترین فناوری‌های دیجیتال (ابزار کاری تولید قالب با استفاده از سلول CNC مجهز به کنترل عددی) خدمات کاملی از جمله امکان تست عملکرد هیدرولیک را برای تولیدکنندگان لوازم بهداشتی فراهم می‌آورد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید