اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سرمایه‌گذاری Akij بنگلادش در ریخته‌گری تحت فشار Sacmi

این شرکت بنگلادشی که هم­‌اکنون نیز یکی از مشتریان قدیمی Sacmi در بخش کاشی محسوب می‌­شود، قصد دارد تا با این سرمایه­ گذاری به اهداف بلند پروازانۀ تولیدی و کیفیتی خود در بخش سرویس­‌های بهداشتی دست پیدا­ کند.

logo akij cww intAkij بنگلادش با خرید اولین دسته از تجهیزات ریخته‌­گری جدید که شامل دو دستگاه ریخته‌­گری چند قالبۀ BMP است، سرمایه­‌گذاری خود را در بخش فناوری Sacmi افزایش داده‌­است. هدف Akij از این کار دستیابی به اهداف جدید در بخش استانداردهای کیفیتی تجهیزات بهداشتی و همچنین افزایش بهره­‌وری به 1.2 میلیون قطعه در سال است. این دستگاه­‌ها با مجهز بودن به مخزن تغذیه و گرمایش لغزشی (RBS) و قالب­‌های رزینی، بسیار کارآمدتر و بادوام ­تر از قالب­‌های گچی سنتی هستند و به بهبود کیفیت محصول نهایی کمک می­‌کنند.

این محصول شامل دو مدل قالب برای مخازن آب سرویس بهداشتی و درهایشان و همچنین دو مدل قالب پایه است. در مجموع در اولین خط ریخته­‌گری 13 قالب دو حفره­‌ای برای تولید پایه به همراه 14 قالب (دو یا سه حفره­‌ای) برای تولید درب و مخزن در خط دوم BMP ارائه­ شده‌­اند. این چرخه با کاستن از زمان عملیات دستی (که در این پیکربندی به قالب­ برداری قطعه محدود می‌شود) تقریبا یک ساعت طول می­‌کشد.

تولید ­کنندۀ بنگلادشی سرامیک که درحال ­حاضر مشتری قدیمی بخش کاشی Sacmi است با این سرمایه­ گذاری گام مهمی برای افزایش قابلیت رقابت‌­پذیری خود در بازارهای اروپا و خاورمیانه برخواهد داشت. این شرکت قصد دارد تا برای بهبود بیشتر کیفیت محصولات خود و بالا بردن سطح کارایی و اتوماسیون دو سیستم دیگر Sacmi BMP را نیز به­ کار بگیرد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید