اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Victoria PLC سومین تملک خود را در اسپانیا با Ibero انجام داد

شرکت چند ملیتی انگلیس حضور خود را در بخش سرامیک گسترش می‌دهد؛ این شرکت در حال حاضرCeramica Serra در ایتالیا و Keraben و Saloni در اسپانیا را اداره می‌کند.

victoriaplc 003در 6 آگوست، Victoria PLC که شرکت تجاری چند ملیتی تولید و توزیع کف‌پوش مستقر در انگلستان با کسب و کار اصلی در بخش فرش است، تملک Ibero – تولید کننده مشهور کاشی اسپانیایی مستقر در کاستلیون (Castellón) – را اعلام کرد.

این سومین تملک این گروهِ لیست شده در بورس اوراق بهادار لندن در ناحیه سرامیکی اسپانیا و پس از خرید Keraben در نوامبر 2017 (به ارزش 274 میلیون یورو) و Ceramica Saloni در آگوست 2018 (7/96 میلیون یورو) می‌باشد.

فعالیت Victoria در صنعت سرامیک شامل Ceramica Serra در ایتالیا نیز می‌شود که نخستین تملک انجام شده توسط این گروه در نوامبر سال 2017 است.

Ibero که در سال 1958 توسط خانواده کارنیسِر (Carnicer) بنیان‌گذاری شد  و کاشی سرامیکی پرسلانی با کیفیت بالا تولید می‌کند که در سراسر اروپا، آمریکای شمالی و خاورمیانه فروخته می‌شود. در سال 2018، Ibero درآمدهای حسابرسی شده 9/30 میلیون یورویی و EBITDA (درآمد پیش از بهره، مالیات و استهلاک) تعدیل شده 1/3 میلیون یورویی ایجاد کرد. قیمت خرید برای این تملک به دو پرداخت تقسیم می‌شود: اولی معادل تقریباً 3 برابر EBITDA است که پس از اتمام پرداخت می‌شود («پرداخت تکمیلی»)؛ دومی که در ماه مه 2020 پرداخت خواهد شد منوط به این است که Ibero یک هدف عملکردی ویژه («ملاحظه مشروط») را برآورده سازد: با فرض این که ملاحظه مشروط به طور کامل پرداخت شود، قیمت خرید برای تملک، مضربی از کم‌تر از 5 برابر EBITDA برای 12 ماه پیش از تکمیل را نشان خواهد داد.

همانطور که جف ویلدینگ (Geoff Wilding)، رئیس Victoria PLC تأیید کرد، تملک Ibero درآمدهای فوری این گروه را به همراه خواهد داشت و هم‌افزاییِ عملیاتی با کسب و کار فعلی Victoria در اسپانیا را به وجود خواهد آورد؛ جایی که Ceramica Saloni هم اکنون یک سال پس از تملک آن به طور کامل در عملیات Keraben ادغام شده است.

گسترش Victoria PLC در بخش سرامیک بخشی از یک راهبرد رشد سازمانی است که هدف آن متنوع سازی و بین‌المللی کردن عملیات آن با هدف تبدیل شدن به یک گروه کف‌پوش چند ملیتی است. ویلدینگ گفت هنگامی که این آخرین تملک تکمیل شود، بیش از 75 درصد از درآمدهای Victoria از خارج از انگلستان ایجاد می‌شود.

در سال مالیاتی تا 31 مارس 2019، Victoria PLC درآمد تثبیت شده 4/574 میلیون پوندی (2/35 درصد افزایش نسبت به 8/424 میلیون پوند در سال گذشته) و 44 درصد رشد در سود عملیاتی تا 3/70 میلیون پوند را اعلام کرد. تجارت سرامیک به صورت فزاینده‌ای برای گروه مهم می‌شود و به 34 درصد از درآمد کل آن (9/193 میلیون پوند) و 67 درصد از سود عملیاتی (2/48 میلیون پوند) می‌رسد. در سال منتهی به 31 مارس 2019، Victoria PLC 7/27 میلیون متر مربع کاشی سرامیکی تولید کرد.

ibero sede01

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید