اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
همکاری Tubądzinو Sacmi برای گسترش حضور در بازار محصولات گران قیمت

این شرکت لهستانی به تازگی طرح سرمایه‌گذاری سه ساله و بلندپروازانه خود که شامل نصب کوره سوم، خشک‌کن پاششی، توسعه بخش آماده‌سازی بدنه و راه‌اندازی خط جدید +Continua بود را به پایان رسانده است.

Tubądzin یکی از تولیدکنندگان شناخته شده لهستانی کاشی و سرامیک با بیش از 30 سال سابقه در این صنعت است. این طرح سه ساله جهت توسعه تولید و گسترش دامنه محصولات عمده و بهبود عملکرد در بخش انرژی در سال 2020 و با همکاری Sacmi آغاز شده بود.

اولین مرحله این طرح با نصب سومین خط پخت و نصب کوره Maestro FMD295/147 برای محصولات دارای تزئینات ظریف در سال 2020 تکمیل شد. این کوره با داشتن منحنی‌های پخت بهینه و کنترل دقیق مراحل خنک‌سازی، بالاترین سطح کیفیت محصول را تضمین می‌کند.

Mirosław Jędrzejczyk مدیرکل Tubądzinدر این زمینه اظهار داشت: “با این سرمایه‌گذاری موقعیت ما در با اهمیت‌ترین بخش بازار مخصوصا در بخش محصولات سرامیکی دارای طرح و نقش تقویت شد. تنوع محصولات ما دسترسی مشتریان به محدوده وسیعی از کاشی‌های سطح بالا را تضمین می‌کند”.

نصب یک دستگاه خشک‌کن پاششی جدید Sacmi ATM65 در سال 2021، گام بعدی در اجرای این طرح بود که به لطف ورودی مماسی هوا و به‌کارگیری مواد عایق جدید در این دستگاه، بهبود قابل توجه بهره‌وری انرژی را به همراه داشت. با نصب این دستگاه میانگین مصرف گاز مجموعه به شدت کاهش پیدا کرد و کاهش هزینه‌ها و بهبود پایداری در کنار هم محقق شدند.

بخش سوم طرح توسعه در سال 2023 و با نصب یک خط +Continua جهت ارتقا بیشتر بخش آماده سازی بدنه و امکان تولید اسلب و اندازه‌های جانبی تکمیل شد. استفاده از این فناوری، کیفیت بالاتر محصول و حداکثر انطباق­پذیری در کنترل ضخامت و اندازه محصولات را تضمین کرده و امکان تولید محصولات جدید و متناسب با آخرین تقاضاها و روندهای بازار را ایجاد می‌کند.

Jędrzejczyk در این رابطه اظهار داشت: “برای انتخاب Sacmi دلایل متعددی داشتیم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارائه گسترده‌ترین طیف فناوری های متناسب با اهداف ما و نیازهای مشتریانمان اشاره کرد”.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید