اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
خریداری Continua+ 2000 جدید توسط Trung Do

با این فروش که اولین فروش به تایلند است، تعداد فروش جهانی کامپکتور اسلب Sacmi به 100 عدد رسید.

Trung Do تولید­کنندۀ برجستۀ سرامیک در Vinh (استان Nghe An  در 300 کیلومتری هانوی)، سفارش اولین خط Sacmi Continua را برای نصب در ویتنام امضا کرد.

این تولید­کننده که از قدیمی‌­ترین مشتریان Sacmi به ­شمار می‌آید قصد دارد تا با روند جدید بازار در تولید اسلب­‌های دکوراتیو بزرگ همراه شده و دامنۀ محصولات درجه یک خود را برای صادرات به بازارهای جهانی مانند ایالات متحده و ژاپن بهبود بخشد.

  این قرارداد معنای دوگانه‌­ای برای Sacmi دارد. از طرفی اولین محمولۀ Sacmi Continua به ویتنام به ­عنوان چهارمین تولیدکنندۀ بزرگ کاشی در جهان است و از سوی دیگر هدف بزرگ فروختن 100 دستگاه کامپکتور که از ابتدای راه ­اندازی فناوری ابتکاری برای تولید اسلب­‌ها و صفحات بزرگ توسط Sacmi ارائه شده­ است را محقق می‌­سازد.

Trungdo int3

این راه­ حل­ خاص –Continua+ 2000 – برای تولید قطعات بزرگ با و یا بدون رگۀ داخل بدنه طراحی شده و سیستم کنترل چگالی و ضخامت DMX  را نیز به کار گرفته­ است. همچنین این خط از آخرین نسل سیستم دکوراسیون دیجیتال Sacmi DHD بهره می‌­برد. کارخانۀ کامل که در نیمۀ دوم سال 2021 نصب و راه­ اندازی می­‌شود شامل خشک‌­کن 5 لایه،  یک کورۀ یک لایۀ 260 متری و خطوط بسته­‌بندی/ مرتب‌­سازی است. این کارخانه یکی از به ­روز­ترین کارخانجات در کل منطقۀ آسیا- اقیانوسیه (ASEAN) است که طیف وسیعی از اسلب­ هایی با اندازۀ 2400x1600میلیمتر و اندازه­ های فرعی مربوطه را تولید خواهد کرد.

مزیت دیگر این پیکربندی علاوه بر امکان تولید محبوب‌­ترین اسلب­ های موجود در بازار، افزایش کارایی کلی خط تولید است. این کار با نصب آرایۀ کاملی از موارد کنترلی (مانند MDH) رویContinua+ 2000   ایجاد شده که با کنترل بازخورد فرایند را طوری تغییر می­‌دهند که از مخلوط شدن کامل مواد اولیه و بچ های تولیدی مطمئن شده و انتظارات را برآورده کنند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید