اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
فروش به سبک کاشـیران

گفت‌وگو با ناصر يعقوب‌زاده مدير مجموعه وب سايت کاشيران (www.tileiran.co)

logoاشاره:

ارتباطات تجاری در دنیای امروزه با وجود بستر اینترنت، که دنیا را به یک دهکده کوچک جهانی تبدیل کرده است، با سرعت در حال تغییر است، این تغییرات با ایجاد بیماری همه گیر COVID-19  نیز بیش از پیش سرعت گرفته است. بیشترین تأثیر در خرید و فروش‌های آنلاین بوده است که به راحتی و با کمترین هزینه و تبلیغات ممکن، در زندگی مردم نهادینه شده است و خواهان زیادی دارد. این روش خرید صرفه‌جویی در وقت و هزینه فرصت زمان را برای مشتریان به ارمغان می آورد. در این میان بسترهای فروش آنلاینی که اطلاعات دقیق‌تر و قیمت‌های رقابتی‌تری ارائه دهند برای مشتری جذاب‌تر است و خریداران بیشتری را خواهد داشت. در صنعت محصولات ساختمانی نیز به تازگی این نوع روش خرید مرسوم شده است و ما رد پایش را در صنعت کاشی و سرامیک نیز مشاهده کرده‌ایم. از این رو برآن شدیم که با جناب آقای مهندس ناصر یعقوب‌زاده مدیر مجموعه وبسایت کاشیران (www.tileiran.co)، که اولین سایت خرید و فروش محصولات کاشی و سرامیک به صورت آنلاین در ایران است، به گفت و گو بنشینیم.

دنیای سرامیک: لطفا از تجارب حرفه‌ای خود برایمان بگویید و این که ایده وبسایت کاشیران از کجا شروع شد؟

ناصر یعقوب‌زاده: 30 سال قبل مدیر مالی یک شرکت تولیدی بزرگ بودم و چون حجم اطلاعات و داده‌ها بسیار زیاد بود ناگزیر شدم سیستم‌های مالی و انبار را کامپیوتری کنم. توجه بفرماییدکه سال 1370 شعب هیچ یک از بانک‌ها کامپیوتری نبودند. همچنین تجربه پخش کاشی به مدت 20 سال در سطح وسیع در استان تهران و بازارهای صادراتی را دارم. برآیند این دو تجربه منجر به ایجاد سایت کاشیران شد که امروزه با اکثر تأمین‌کنندگان در ارتباط هستیم و به پروژه‌های زیادی خدمات داده‌ایم و تجربه موفقی حاصل شده است. وب سایت TILE IRAN اولین و بزرگترین و معتبرترین و تخصصی‌ترین فروشگاه اینترنتی محصولات کاشی و سرامیک در ایران است.

allدنیای سرامیک: چرا کاشیران را جایگزینی نیست؟

ناصر یعقوب‌زاده: سعی داریم شعار شرکت که «کاشیران را جایگزینی نیست» را محقق کنیم. به جای اینکه رقیب تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان باشیم، بازویشان باشیم تا در نمایشگاه تخصصی و دائمی کاشیران توانمندی خود را نمایش دهند. و از طرفی هم می‌کوشیم کاشیران بهترین مشاور برای خریدار باشد، چون معمولا به کارخانه و برند خاصی تعصب و تعلق نداریم، با توجه به شرایط خریدار بهترین گزینه را پیشنهاد دهیم تا با انتخاب آگاهانه به این نتیجه برسد که «کاشیران را جایگزینی نیست».

برای مطالعه متن کامل مصاحبه لطفا به نشریه شماره 46 گزیده دنیای سرامیک صفحات 33-32 از طریق لینک مراجعه نمایید.

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید