اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
اقدام Somany Ceramics برای توسعه بیشتر

گروه سرامیک هندی Somany ظرفیت تولید خود را با 20 درصد افزایش به حدود 76 میلیون متر مربع در سال خواهد رساند. این پروژه باید تا مارس 2022 تکمیل شود.

somany400Somany Ceramics، دومین تولید کننده بزرگ کاشی و سرامیک هند و یکی از 15 بازیگر برتر جهانی، سرمایه گذاری عمده خود را با هدف افزایش ظرفیت انجام می‌دهد، طرحی که پس‌از ثبت عملکرد فروش قوی شرکت در شش ماهه اول از آپریل تا سپتامبر 2021، شتاب بیشتری به خود گرفت.

انتظار می‌رود این پروژه تا سه ماهه آخر سال مالی 2021-2022 در جریان و عملیاتی شود و بنابراین تا مارس 2022 قابل پیش بینی است.

مدیرعامل Abhishek Somany گفت: “این بزرگترین ظرفیت توسعه در تاریخ اخیر ما است و 20 درصد افزایش خالص ظرفیت قابل فروش را به حدود 76 میلیون متر مربع در سال در مقایسه با سطح فعلی 63 میلیون متر مربع در سال به ارمغان می‌آورد.” دلایل خوبی وجود دارد که چرا افزایش ظرفیت ضروری بود. اولاً، تغییر ساختاری در اولویت مصرف‌کننده از برندهای سازمان‌ نیافته به برندهای سازمان‌ یافته، استفاده سریع از ظرفیت اضافی یا خطر از دست دادن سهم بازار را برای رقبای که سریع‌تر از ما گسترش می‌دهند، ضروری می‌سازد. علاوه بر این، افزایش ظرفیت در کاشی‌های لعاب‌دار با سایز بزرگ و محصولات پرسلان تکنیکال متمرکز می‌شود و به ما امکان می‌دهد بخشی از تولید را که در حال حاضر به تولیدکنندگان شخص ثالث برون‌سپاری می‌شود، تامین کنیم. همه این‌ها تأثیر بسیار مثبتی بر حاشیه سود ما خواهد داشت، بنابراین ما انتظار داریم بتوانیم سرمایه گذاری را در یک بازه زمانی بسیار کوتاه بازپرداخت کنیم.

علیرغم قطع 1.5 ماهه به دلیل بیماری کووید-19، Somany Ceramics یک سال مالی بسیار مثبت منتهی به مارس 2021 را بست. در حالی که درآمدها در بحبوحه چالش های همه گیر فقط رشد حاشیه ای را شاهد بود (٪2.7+ در سال 2020)، EBITDA با ٪45 افزایش به ٪11.6 رسید. از گردش مالی، بدهی به صفر رسید و مازاد نقدی ما بالاترین میزان ثبت شده بود. نیمه اول سال مالی 2021-2022 نیز نتایج بسیار خوبی به همراه داشت. فروش کاشی تا 30 سپتامبر 2021 نسبت به نیمه اول سال 2021 با 45 درصد افزایش به 26.2 میلیون متر مربع رسید، گردش مالی تلفیقی 50 درصد افزایش یافت و EBITDA با 141 درصد افزایش به 10.3 درصد درآمد رسید.

آقای Somany گفت: “تاب آوری اقتصاد هند به همراه بهبود احساسات تجاری و اعتماد مصرف کننده در نتایج ما با وجود افزایش بی سابقه قیمت گاز، نرخ حمل و نقل و سایر هزینه های تولید که همچنان بر حاشیه سود ما فشار می‌آورد، منعکس شد”.

Somany Ceramics دفتر شرکت خود را در Noida (Uttar Pradesh) دارد و دارای دو واحد تولیدی در Kadi (Gujarat) و Kassar (Haryana) و همچنین هفت کارخانه فرعی دیگر و هماهنگی با سایر تولیدکنندگان است.

در بیش‌از 50 سال فعالیت، این گروه طیف کاملی از محصولات دکوراتیو خانه را توسعه داده است، از جمله کاشی های سرامیکی، کاشی های پولیشی و لعاب دار، ابزار کاشی کاری و لوازم حمام. در این بخش اخیر، هم چینی آلات بهداشتی (کارخانه موربی ظرفیت تولید سالانه 1.15 میلیون قطعه دارد) و هم شیر آلات با روکش کروم را در کارخانه در Chandigarh تولید می کند.

امروزه این برند نه تنها در بازار هند بلکه در خارج از کشور نیز با حضور در بیش از 75 کشور، به ویژه اتحادیه اروپا، آفریقا، خاورمیانه، بریتانیا و روسیه تثبیت شده است.

Somany int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید