اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه B&T، کوره هیدروژنی و انرژی پایدار را در TECNA معرفی کرد

گروه B&T، یکی از پیشتازان صنعت کاشی و سرامیک در جهان، در نمایشگاه TECNA 2022 با بخش کاشی SITI و شرکت های تابعه PROJECTA و ANCORA، متخصصان در زمینه تزیین، پوشش و تکمیل کاشی و سرامیک شرکت کرد.

unnamedگروه B&T به ارائه 20 نوآوری کلیدی در یک غرفه 2000 متر مربعی در نمایشگاه TECNA 2022 حضور یافت. این شرکت با معرفی کوره های سوخت هیدروژنی و سیستم های صرفه جویی در انرژی تعهد خود را پایداری زیست محیطی نشان داد، اما قهرمان واقعی نمایش SUPERA بود، فناوری پرس بدون قالب بسیار کارآمد برای اسلبهای پرسلانی.

نشریه گزیده دنیای سرامیک در مصاحبه خود با مدیر عامل و مدیر فروش بخش SITI از برنامه‌های آتی گروه، به ‌ویژه برای بازار ایران پرسید و پاسخ Marco Tarozzi گروه B&T چنین بود ؛ ” گروه ما از سالها پیش شروع به توسعه راه حل ها و تکنولوژی های صرفه جویی در انرژی نموده است. صنعت سرامیک نیاز به مصرف انرژی بالایی دارد و هزینه انرژی همیشه بخش قابل توجهی از کل هزینه های تولید بوده است. بنابراین، ما در حال انجام و تقویت این فعالیت هستیم و بهترین و نوآورانه ترین راه حل های خود را برای صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست به بازار ارائه می دهیم.

در مورد بازار ایران نیز ما مصمم هستیم تا جایگاه خود را تثبیت کنیم و معتقدیم که بازار سرامیک ایران یکی از مهم ترین ها در جهان است. سال‌ هاست که همین‌ طور بوده و در آینده هم همین‌ طور خواهد بود، بنابراین هدف ما نه تنها ماندن در این بازار، بلکه توسعه آن است.”

مشروح مصاحبه را در شماره بعدی نشریه گزیده دنیای سرامیک مطالعه نمایید.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید