اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه SITI-B&T در انتظار نتایج مثبت در پایان سال است

انتظار می‌رود درآمد 2018 به لطف ثبت سفارش ثابت و تمرکز بالاترِ گردش مالی در نیمه دوم سال، بیش‌تر از سال پیش باشد.


siti bt logo
در نیمه نخست 2018 گروه Siti B&T درآمد 7/79 میلیون یوروئی را اعلام کرد که همراه با سفارشات اخذ شده از تاریخ 30 ژوئن و قابل پرداخت در 2018، رشد 7/5 درصدی را در طول همان دوره زمانی در 2017 بر جای می‌گذارد.
درآمد پیش از بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) پیش از موارد غیر قابل عودت، در طول نیمه نخست سال در 7/2 میلیون یورو (4/3 درصد از گردش مالی) در مقایسه با 4/3 میلیون یورو (7/3 درصد از گردش مالی) تا 30 ژوئن 2017 اساساً ثابت ماند.
این گروه مستقر در فورمیجینِه، از 2016 تا کنون در بازار AIM [بازار سرمایه گذاری جایگزین] فهرست بندی شده است و انتظار می‌رود تا سال 2018 را با درآمد بالاتر نسبت به سال پیش به پایان ببرد (203 میلیون یورو) و به موجب آن، رشد اساسی 30 درصدی را در 5 سال گذشته ادامه می‌دهد.
این عملکردِ قوی بیش‌تر از هر چیز به فعالیت‌های بین المللی سازی و توسعه محصولات جدید مانند خطوط صرفه جوئی کننده در انرژی و با آسیب زیست محیطی پائین و کوره‌های ®Titanium، فناوری‌های تزئین دیجیتالی از پروجِکتا اِنجینیرینگ (Projecta Engineering) و دستگاه‌های پرداختکاری آنکورا (Ancora) قابل استناد می‌باشد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید