اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Sicer در اسپانیا با مالکیت Cerfrit گسترش می‌یابد

دو سال پس از دستیابی به مالکیت شرکت هندی در Morbi، شرکت Sicer موقعیت خود را در اسپانیا با دستیابی به تجهیزات تولید Cerfrit مستحکم‌تر کرده است.

گروه Sicer واقع در Fiorana Modenese، یکی از پیشتازان جهانی در تولید مواد شیمیایی ویژه برای لعاب­زنی و دکور سرامیک با دستیابی به واحد تولیدی Cerfrit، یک تولید کننده­ رنگ و لعاب اسپانیایی واقع در مرکز بخش سرامیکی Castellon به گسترش بین‌المللی خود ادامه می‌دهد.

 این معامله موقعیت گروه Sicer را در کشور مستحکم می­‌کند و امکان دستیابی به 9000 مترمربع تجهیزات کامل تولیدی بسیار تخصصی همراه با آزمایشگاه‌­ها و دفاتر را در مساحتی بالای 30000 مترمربع فراهم خواهد کرد. این واحد یک دپارتمان بزرگ تولید فریت با ظرفیت بیش از 40000 تن در سال و توانایی تولید جدیدترین نسل از لعاب­‌ها و گریت‌­ها را دارد .

جیانفرانکو پادوانی و گیولیانو فراری سهامداران و مدیران Sicer می‌گویند: ما از این مالکیت خرسند هستیم .Sicer از سال 2000 در بازار اسپانیایی حضور داشته است و مدت طولانی است که نیاز به یک واحد مناسب احساس می‌شود که نیازهای بخش پرتقاضا و رقابتی را رفع کند. ما مایل هستیم که از همکاران اسپانیایی خود تشکر کنیم و مشتاق برقراری یک ارتباط موفقیت آمیز و پربازده با آنها هستیم .

متیو برونی، شریک سرمایه­‌گذاری خصوصی Azimut Libera Ampresa SGR که Sicer را از نوامبر 2020 تحت کنترل خود در آورده با آنها هم نظر است: ” ما در حال تحکیم مسیر رشد خود با یک تصاحب استراتژیک هستیم که قدرت رقابت و بازده گروه را افزایش خواهد داد.”

دو سال پس از تصاحب سایت تولید در Morbi هند ، این معامله استمرار یک نقشه­‌ی تجاری با تمرکز بر بین­‌المللی شدن را نشان می­‌دهد، با این هدف که یک حضور سازنده قوی و پشتیبانی فنی در بزرگترین بخش‌های سرامیکی دنیا ایجاد کند. Sicer در حال حاضر با تجهیزات تولید در ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، اندونزی و هندوستان کار می­‌کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید