اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
SCADA / MES از Progea در قلب صنعت سرامیک ایتالیا است

گروه Panaria راه حل‌های نرم‌افزاری Progea را برای به هم پیوستنِ همه کارخانه‌های تولیدی خود در ایتالیا و خارج از این کشور انتخاب می‌کند.

با ظهور I4.0 و آگاهی از این که داده‌های میدانی برای بهبود عملکرد تولید، کیفیت و رقابت مهم هستند، راه حل‌های SCADA/HMI/MES از Progea توسط گروه‌های سرامیکی پیشرو انتخاب شده‌اند.

یکی از این گروه‌ها، گروه Panaria است که با هدف بهبود راندمان فرآیند تولید و در نتیجه کاهش ضایعات، در حال اجرای یک پروژه جاه‌طلبانه برای به هم پیوستنِ همه دستگاه‌های موجود در تأسیسات خود (سه تا در ایتالیا و سه تا در خارج از کشور) می‌باشد. Data Collection (مجموعه داده‌ها) می‌تواند برای ردیابی بَچ‌های مختلف تولیدی و تحلیل کارآیی دستگاه‌ها از لحاظ بهره‌وری و بازده ساعتی به کار رود. همچنین کار (Work) در انبارهای فرآیند (Process) را با هدف تحت کنترل داشتنِ بی‌وقفه وضعیت، می‌توان مدیریت نمود.

این پروژه به گونه‌ای طراحی و نظام‌مند شده است که توسط IRP با همه داده‌های تولید و مصرف تعامل برقرار می‌کند تا از طریق تعامل با سامانه مدیریتی، امکان پیشبرد سفارشات تولیدی را فراهم سازد و وضعیت بی‌وقفه انبارهای کارخانه را به دست آورد و اختلاف بین هزینه‌های واقعی و استاندارد را تجزیه و تحلیل نماید. هدف نهاییِ پروژه‌ای که توسط گروه Panaria انجام شده، مبتنی بر راه حل‌های نرم‌افزاری تهیه شده توسط Progea برای به هم پیوستنِ همه کارخانه‌ها است؛ به گونه‌ای که بهره‌وری را تجزیه و تحلیل و مقایسه کند و برنامه‌ریزی تولید در داخل گروه را بهینه‌سازی نماید.

تیم تحقیق و توسعه Progea به طور پیوسته در راستای اهداف آینده خود تلاش می‌کند، به خصوص این که در انتظار عرضه بعدی Movicon.NExT 4.0 در ماه مه 2020 و فناوری جدید Web HMI است که مقیاس‌پذیری این پلت‌فرم را افزایش خواهد داد. پائولو فیورانی (Paolo Fiorani) مدیرعامل Progea اظهار داشت: «این یک چالش مهم برای Progea است. همه ما از این گام بزرگ رو به جلو که Movicon.NExT را بسیار سازگارتر، ساده و حسی و دارای یک فضای کاری بازسازی شده مبتنی بر مطالعات عمیق ارگونومیک خواهد ساخت، بسیار هیجان زده‌ایم.» وی افزود: «هدف ما این است که همه را قادر سازیم تا زمان‌های طراحی را کاهش دهند و از یک فضای کاری دلپذیر و لذت‌بخش بهره‌مند شوند.»

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید