اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
فناوری +Continua محصول Sacmi، در تاسیسات جدید تولید STN Cerámica

Sacmi تجهیزات مربوط به خشک کردن و پخت قطعات سرامیکی در این کارخانه جدید را تامین کرده است. این کارخانه از بهار آینده آغاز به کار خواهد کرد و به تولید کاشی‌های سرامیکی در اندازه 3200×1600 میلیمتر اختصاص دارد.

سایت تولیدی کاشی‌های بزرگ STN Cerámica در منطقه Nules (Castellón) در حال ساخت بوده و قرار است در سه ماهه دوم سال جاری آغاز به کار کند.

کارخانه جدید این گروه اسپانیائی که با نام تجاری Venux فعالیت خواهد کرد با تجهیزات پیشرفته Sacmi جهت تولید سطوح بزرگ تجاری تجهیز شده است. خط +Continua دستگاه اصلی و مرکزی این کارخانه است. این دستگاه که در بهار سال آینده نصب و راه‌اندازی می‌شود، مجهز به متراکم کننده PCR2000 و دستگاه برش TPV و همچنین دستگاه تغذیه APB و چاپ خشک­ دیجیتال DDD است. با استفاده از این دستگاه، اندازه‌های جدیدی مانند 1600×3200 میلیمتر و همچنین پرطرفدارترین اندازه‌های بازار به مجموعه محصولات این کارخانه اضافه می‌شوند.

Juan Carlos Barberà مدیر کل گروه STN Ceramica اظهار داشت: “سرمایه‌گذاری مستمر در زمینه بهترین فناوری­های تولید و فرآیندهای سرامیکی موجود، توسعه سریع مجموعه ما طی سال‌های اخیر را به همراه داشته است. ما به این نتیجه رسیدیم که +Continua بهترین راه‌کار موجود در بازار است. انطباق‌­پذیری فوق‌العاده­ این دستگاه برای کار کردن با اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف، امکان عرضه محصولات جدید و تامین پیوسته نیازهای بازار را برای ما فراهم می‌آورد”.

دستگاه‌های پخت و خشک‌کن Sacmi، اختصاصا برای بهینه‌سازی کیفیت و پایداری در تمامی مراحل فرآیند تولید می‌شوند. برای مثال کوره جدید FMA Maestro یک دستگاه پیشرو در بازار است که در مدل هوا-گاز مدوله شده و در این پروژه به همراه خشک کن 7 طبقه 7EP و خشک کن پیش از کوره EUP به کار برده شده است.

در بخش خشک‌کردن و پخت از جدیدترین راه‌کارهای بازیابی حرارت Sacmi مانند RVE استفاده شده است. در این سیستم هوای گرم کوره پس از بازیابی به خشک‌کن هدایت می‌شود. با این کار میزان مصرف، انتشار و هزینه‌ها به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد.

گروه STN Cerámica Group در دهه 1970 با نام تجاری Cerámica Nulense تاسیس شد و در حال حاضر در یک سایت صنعتی به مساحت بیش از 1,000,000 متر مربع مشغول فعالیت است. این مجموعه با داشتن ظرفیت تولید 100 میلیون متر مربع در سال دومین تولیدکننده بزرگ کاشی و سرامیک در اروپا و هفتمین تولیدکننده بزرگ در جهان است و محصولات خود را به بیش از 7 کشور جهان صادر می‌کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید