اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Sacmi فناوری +Continua را برای تاسیسات جدید SAMCA تامین می‌کند

این تاسیسات جدید که توسط SACMA با موفقیت در Hammanskraal آفریقای جنوبی راه‌اندازی شد، در عین استفاده از فناوری انقلابی و نوآورانه، همچنان از مواد اولیه محلی استفاده می‌کند.

SAMCA (گروه صنایع سرامیک) برای تولید اسلب‌های سرامیکی و سایزهای فرعی در تاسیسات پیشرفته خود در Hammanskraal در شمال استان Gauteng آفریقای جنوبی، فناوری Sacmi Contnua+ 2180 را به کار خواهد برد. در این سایت برای نخستین بار در آفریقای جنوبی، از این فناوری نوآورانه استفاده خواهد شد و نکته بسیار با اهمیت استفاده از مواد اولیه محلی در تولید سطوح سرامیکی است.

تیم آزمایشگاهی Sacmi پشتیبانی خود از تمامی مراحل پروژه را با تجزیه و تحلیل نمونه‌های خامی که مستقیما توسط شرکت آفریقای جنوبی عرضه می‌شدند، نشان داد. آزمون‌های کیفیت محصول هم حاکی نتایج بهتر از حد انتظار، خصوصا از نظر چگالی و مقاومت خمشی بود.

در حال حاضر این تولید­کننده کاشی‌های بدنه قرمز که تاکنون از پرس‌های سنتی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کرد با استفاده از فناوری Sacmi Continua+ 2180 در تولید محصولات نازک خود (با ضخامت 5 میلی‌متر) به رکورد جدیدی در بهره‌وری دست پیدا کرده است (9 متر در دقیقه خطی با عرض 1800 میلی‌متر). علاوه بر این مصرف انرژی 0/04 کیلووات در ساعت برای هر متر مربع از تولیدات، کمترین مقدار مصرف در بازار است.

Tshepo Molefakgotla، مدیرعامل گروه صنایع سرامیک می‌گوید: “رویکرد ما در سرمایه‌گذاری، چشم‌اندازی قطعی و دراز مدت دارد. ما بر آن هستیم تا مزیت‌های خود را با سرمایه‌گذاری در بهترین فناوری‌های تولید سرامیک به حداکثر برسانیم”.

+Continua در مقایسه با پرس‌های سنتی، با به کارگیری راه­کار برش روی ماشین و تعداد بالای سایز محصولاتی که امکان تولید آن‌ها را دارد و با استفاده از مواد اولیه سنتی، تطبیق پذیری تولید را متحول می‌کند. استفاده از مواد خام محلی از بزرگ‌ترین مزایای این روش به شمار می‌آید.

گروه صنایع سرامیک با داشتن پنج کارخانه تولید کاشی و دو کارخانه تولید ملزومات بهداشتی و همچنین دفاتری در آفریقای جنوبی و استرالیا، بر آن است تا کارخانه جدید SAMCA را به کوره و خطوط دسته‌بندی 241 متری با بهره‌وری بالای انرژی ارائه شده توسط Sacmi تجهیز کند.

sacmi continua 0

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید