اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Sacmi موقعیت خود را در سال 2019 حفظ می‌کند و به دنبال آینده‌ای ’دیجیتالی‘ است

علی‌رغم کاهش تقاضای جهانی به ویژه در سرامیک، Sacmi شاهد حفظ سهم بازار خود در سال 2019 بود.

paolo mongardi 2017 elencoحجم بیش از 1.25 بیلیون یورو، اشتغال رو به رشد (4،650 نفر)، سرمایه خالص 676 میلیون یورو: این تصویری است که از گزارش سالانه 2019 گروه Sacmi آشکار می‌شود که در تاریخ سی‌ام ماه مه در جلسه سهام‌داران Sacmi Imola ارائه شد.

پائولو مونگاردی (Paolo Mongardi)، رئیس Sacmi Imola در شروع سخنانش گفت: «علی‌رغم کاهش شدید در تقاضای جهانی که بیش از همه سفارشات سرامیک تاوان آن را پس دادند، Sacmi در سال 2019 شاهد حفظ سهم خود در بازار بود». این رکود به طور خاص‌تر، نه تنها بر بازارهای رشد یافته (ایتالیا، اروپا) بلکه بر چین و خاور دور نیز تأثیر گذاشته است و تقریباً در هر بخشی، رشد دور از انتظار است.

Sacmi در طول سال 2019 اجرای راهبردهای جدید حاکمیتی را شتاب بخشید و به ویژه در جبهه پشتیبانی، خدمات مشتری نوآورانه‌ای را معرفی کرد. مونگاردی خاطر نشان می‌کند: «به هر حال، این وضعیت عدم ثبات، پیش از وضعیت اضطراری فعلی بهداشت خودش را به خوبی نشان داد. به عبارت دیگر، این امر تعهد ما به بهبود طیف محصول در بخش‌های اصلی سرامیک و بسته‌بندی را افزایش داده است. از سوی دیگر، ما را مجبور کرده است تا به سازمان‌دهی خودمان دوباره بیاندیشیم و پشتیبانی هر چه نزدیک‌تری را از طریق محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالا برای مشتریان فراهم کنیم.» بسته‌های کمک از راه دور و خدمات جدیدی که پشتیبانی از مشتری را در سراسر عمر کاری دستگاه / کارخانه فراهم می‌آورند، بخشی از آن‌ها هستند. با گسترش نگاه تا سال 2030، راهبرد Sacmi شامل ارتقاء مهارت‌ها، فرآیندها و امکانات و هدایت کردنِ تحول دیجیتالی از لحاظ محصولات، فرآیندها و مدل‌های تجاری است.

در حالی که تجزیه و تحلیل‌های انجام شده توسط بخش [سرامیک] نشان می‌دهد که سرامیک درگیر مشکلاتی است، بخش چینی بهداشتی و لوازم سفره این روند را با حجم و درآمدهای پایدار بالا برد و در همان حال رهبریِ فناورانه‌ای گروه و مشارکت‌های آن با بازیگران اصلی بین‌المللی را استحکام بخشید. به همین ترتیب برای مواد پیشرفته، بخش جدیدی که شامل همه فعالیت‌های Sacmi مربوط به ساخت سرامیک فنی است (به طور هر چه گسترده‌تر در زمینه‌های مهندسی کارخانه، فناوری پزشکی، مهندسی شیمی و انرژی به کار می‌رود)، کالاهای کربنی و اجزای باتری یون لیتیوم است.

در بخش‌های دیگر، بخش درب‌های بطری، ظروف و PET به عملکرد مثبت خود ادامه داد، در حالی که بخش‌های نوشیدنی و بسته‌بندی و شکلات کم‌تر از انتظارات عمل کردند. راه حل‌های پودر فلزی تحت تأثیر رکود صنعت جهانی خودرو قرار گرفتند، اگر چه این عملکرد تا حدی با عملکرد عالی بخش دیرگداز جبران شد. بخش کنترل کیفیت و فرآیند با سامانه‌های بصری که الگوریتم‌های جدید AI (هوش مصنوعی) نقش اصلی را ایفاء می‌کنند، همچنان در سبد کلی Sacmi دارای اهمیت است.

مونگاردی نتیجه می‌گیرد: «در نهایت، 2019 سال بسیار ویژه‌ای برای گروه SACMI بود. ما صدمین سالگرد خودمان را جشن گرفتیم و با آموزش‌های طراحی شده برای آماده کردنِ مردم ما برای تغییراتی که با دیجیتالی شدنِ فرآیندها و خدمات به وجود می‌آیند، شرکت را به پیش بُردیم. بذر «تحول دیجیتالی» کاشته شده است: علی‌رغم این که نخستین بخش از سال 2020 شدیداً تحت تأثیر همه‌گیری جهانی قرار دارد، ما اطمینان داریم که این محصول در سال‌های آینده به ثمر خواهد رسید. همچنین باور داریم که این وضعیت، فرصتی را برای ژرف‌تر اندیشیدن در مورد مدل توسعه‌ای ما ارائه می‌دهد که باید به طور مداوم بر مردم، جامعه و محیط زیست متمرکز شود.»

sacmi int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید