اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Sacmi HERE: رویکردی مدولار و مقیاس‌پذیر برای دیجیتالی شدن

یک رویکرد مدولار، مقیاس‌پذیر و با مزایای محسوس و فوری. Sacmi HERE با بهینه‌سازیِ هر مرحله از تولید و ایجاد یک اکوسیستم جدید،  فناوری، افراد و فرآیندها را به هم پیوند می‌دهد و تولید را بهتر و سریع‌تر می‌سازد.

HERE یک بسته نرم‌افزاری تولید دیجیتالی است که Sacmi توسعه داده است و امکان کنترل کاملاً دیجیتالیِ جریان‌های کارخانه را فراهم می‌کند. HERE که به صورت اتصالی بین محیط تولید و ERP پیکربندی شده است، این امکان را برای تولیدکنندگان فراهم می‌آورد تا با تولید بهتر و سریعتر، کاهش ناکارآمدی‌ها و خودکار کردنِ کل جریان تولید، همه جریان‌های داده‌های مربوط به تولید را پایش نمایند و کنترلِ همه جانبه کارخانه را بهینه کنند.

HERE عملکردهای پیشرفته MES (manufacturing execution system، سامانه اجرای ساخت) را اجرا می‌کند و به عنوان پیوند زیرساختی بین سطوح فناوری اطلاعات و فناوری عملیاتیِ کارخانه عمل می‌نماید. این سامانه بر روی سرور فیزیکی یا مجازی قابل نصب است و امکان کنترل دسترسی [در حد] عالی را برای مشتریان فراهم می‌کند و بر اساس معیارهای سخت‌گیرانه امنیت سایبری طراحی شده است.

مزیت اصلی سامانه پیمانه‌ای بودنِ آن است که به مشتریان امکان می‌دهد تا رویکردی تدریجی به دیجیتال‌سازی اتخاذ کنند و از مزایای فوری و مشهود آن بهره‌مند شوند. نخستین گام شامل اجرای کارکردهای کلی است: این‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا از طریق یک رابط کاربریِ ساده که می‌توان با دستگاه‌های ثابت یا متحرک (تلفن هوشمند، تبلِت) با آن‌ها ارتباط برقرار کرد، از طریق محاسبه KPI ها (Key Performance Indicator، شاخص کلیدی عملکرد) و شناساییِ بی‌وقفه علل بروز هر مشکل، بر همه داده‌های اساسی کارخانه نظارت کنند.

مرحله دوم شامل به‌روزرسانی سامانه برای در بر گرفتن عملکردهای واقعی MES – قابلیت ردیابی کنترل فرآیند، کیفیت، تجزیه و تحلیل انرژی و مدیریت تعمیر و نگهداری – است. در پیشرفته‌ترین پیکربندی، Sacmi HERE با ERP مشتری ارتباط برقرار می‌کند و نیازهای محصول را محاسبه می‌نماید و از طریق مدیریت دستورالعمل‌ها و کارکردهای زمان‌بندی عملیاتی پیشرفته، مراحل مختلف تولید را بهینه می‌کند.

Sacmi قصد دارد نه تنها به عنوان ارائه دهنده راه حل‌های نرم‌افزاری و مهندسی کارخانه، بلکه به عنوان یک شریک همه جانبه در زمینه دیجیتالی‌ کردنِ کارخانه در بازار فعالیت کند. فراهم آوردنِ راه حل HERE همیشه با یک تجزیه و تحلیل دقیق از نیازهای شرکت آغاز می‌شود؛ از پیکربندی مورد خاصی از جریان‌های تولید تا مزایایی که مشتری از سامانه می‌خواهد. برای همین است که Sacmi علاوه بر ارائه یک رویکرد پیمانه‌ای برای ساخت دیجیتالی سرامیک، می‌تواند پیکربندی‌های کاملاً مناسب (made-to-measure) را نیز ایجاد کند که هنگام پیش رفتن از رویکرد کلی به اجرای عملکردهای واقعی MES ضروری هستند.

HERE که چند سال پیش برای نخستین بار عرضه شد، توسط تولیدکنندگان پیشرو سرامیک در سراسر جهان نصب شده است و بر اساس بازخورد درون حوزه‌ای (in-the-field-feedback) بهینه شده است. مزایای اصلی تأیید شده توسط مشتری شامل بهره‌وری و انعطاف‌پذیریِ بالاتر از یک سو و کنترل بهینه هزینه‌های اقتصادی و زیست محیطی از سوی دیگر است. به طور خلاصه، یک اکوسیستم جدید و پیشرفته است که امکان تعامل یکپارچه فناوری، مردم و فرآیندها را فراهم می‌کند.

 

Sacmi HERE A modular scalable approach to digitalization

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید