اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
انتصاب مدیرکل جدید در گروه SACMI

Mauro Fenzi سمت مدیر کلی گروه sacmi را که قبل از آن Giulio Mengoli عهده­ دار آن بود، برعهده گرفت.

Ing intMauro Fenzi از سوی گروه sacmi جایگزین Giulio Mengoli شد که در ماه مارس به دلایل شخصی از این سمت کناره­ گیری کرده­ بود. فنزی 59 ساله که اهل جنوا  و دارای مدرک مهندسی از دانشگاه پلی تکنیک میلان است دارای تجارب زیادی در زمینۀ سیستم­ های اتوماسیون صنعتی و فناوری­ های دیجیتال در ایتالیا، ایالات متحده و فرانسه و همچنین مهارت­های مدیریتی در زمینۀ رشد تجاری و منابع انسانی است.

وی ریاست چندین گروه بزرگ چند ملیتی را برعهده داشته است.از سال 2014 تا 2019 عهده­ دار سمت مدیر عاملی در COMAU  که یک شرکت پیشرو در زمینۀ اتوماسیون صنعتی است و از ژانویۀ 2020 مدیرعامل تامین قطعات خودروی SOGEFI بوده است. پیش از این، فنزی عهده­ دار سمت­ های ارشد در شرکت ­های پیشرو در بازار در زمینۀ هوافضا و پتروشیمی بود.

Paolo Mongardi، رئیس هیئت­ مدیرۀ sacmi پس از قدردانی از زحمات چندین سالۀ Giulio Mengoli، به سهامداران اطلاع داد که این تغییر به مناسب­ ترین شیوه ه­ای که حافظ اطمینان از حداکثر تداوم روش مدیریت استراتژیک و عملیاتی شرکت باشد، صورت خواهد گرفت.

این فرصت در اختیار فنزی قرار داده­ شده تا از مهارت­ های خود در یک گروه متشکل و منظم که در نتیجۀ تعالی محصولات و خدمات خود در سال 2020، حضور گسترده­ تری در بازارهای جهانی دارد به خوبی استفاده ­کرده و سهم جدیدی در این بازار کسب کند.

عملکرد قدرتمند این گروه در حسابرسی مقدماتی سال 2020 که نشان­ دهندۀ حاشیۀ سود عملیاتی و جریان نقدی پایان سال بسیار خوب این شرکت است، تایید می­شود.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید