اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
انتصاب جولیو مِنگولی به عنوان مدیر عامل جدید گروه SACMI

آقای مِنگولی (Mengoli) تجربه گسترده بین المللی دارد، شامل 5 سال کار برای General Electric و 15 سال در مدیریت ارشد Tetra Pak. وی این سِمت را پس از کلودیو مارانی (Claudio Marani) بر عهده گرفت، کسی که گروه را از سال 2016 رهبری کرده است.

giulio mengoli internoدر 1 ژوئن سال جاری، جولیو مِنگولی (Giulio Mengoli) به سِمت مدیرعامل جدید گروه SACMI منصوب شد. انتصاب وی توسط هیئت مدیره شرکت مادر Sacmi Imola تصویب گردید.

جولیو مِنگولی 49 ساله که بومی پادوآ (Padua) است، سال‌های زیادی تجربه بین المللی دارد؛ از جمله سمت‌های مدیریت رشد در فرانسه، ایالات متحده آمریکا، برزیل، سوئد و ایتالیا.

پس از پیوستن به SACMI در ماه نوامبر سال 2018، مِنگولی عنوان مدیر کل واحدهای کسب و کار Sacmi را به مدت 7 ماه دارا بود و از همان آغاز، در کنار مدیریت فعلی در تعریف مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی گروه کار کرد.

جولیو منگولی پس از کلودیو مارانی (Claudio Marani) این سِمت را عهده‌دار شد؛ کسی که در سال 2000 به عنوان رئیس Sacmi Ceramics Division منصوب شده بود و از سال 2016 تا کنون به عنوان مدیر عامل گروه خدمت کرده است.

پائولو مونگاردی (Paolo Mongardi) رئیس شرکت گفت: «انتصاب جولیو منگولی در رأس گروه Sacmi پیام واضحی از قصد ما برای تقویتِ بیشترِ جایگاه بین المللی گروه و استحکام بخشیدن به رهبریِ آن در همه زمینه‌های کسب و کار است». در کنار توسعه زمینه‌های اصلی کسب و کار خود، اولویت‌های میان ​​مدت Sacmi شامل موارد دگرگونی دیجیتالی و اقتصاد مدور است. وی افزود: «ارائه محصولات و خدماتی که به طور فزاینده سفارشی و منطبق با نیازهای واقعی تولید و بازار باشند». 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید