اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
+Sacmi Continua: فناوری جدیدی که برای ماندن آمده است

Silvestre Segarra مدیرعامل Porcelanosa نتایج سرمایه‌گذاری عمده این شرکت در دو مدل PCR2180 و PCR2120 را چنین توصیف کرد:

“با توجه به چالش‌های بزرگ صنعت سرامیک در سال‌های اخیر، ادغام فناوری Sacmi در فرآیند، یکی از بزرگترین گام‌های رو به جلوی اخیر بوده است”.

گفته‌های فوق اظهارات Silvestre Segarra مدیرعامل Porcelanosa یکی از تولیدکنندگان اسپانیائی بزرگ سرامیک‌های دیواری و کف بودند.

این سرمایه‌گذاری موازی برای ارتقا دو مرکز تولید واقع در ویارئال صورت گرفت و تمامی راه‌حل‌های اخیر خانواده +Continua را در برداشت: از PCR2180 قدرتمند گرفته تا PCR2120 که نسخه هوشمند و محبوب تولیدکنندگان تاثیرگذار جهانی است.

این شرکت پس از نصب PCR2180، بلافاصله تولید اسلب‌هایی با اندازه 1600×3200 میلیمتر را آغاز کرد. با تاسیس کارخانه جدید اسلب در واحد Porcelanosa4، امکان تولید اسلب‌هایی با اندازه 1800×3200 نیز وجود خواهد داشت. همکاری این مجموعه با Sacmi تنها به نصب فناوری +Continua محدود نمی‌شود و خشک‌کن­ و کوره جدید هوا گاز  Maestro FMA که پرفروش ترین کوره این روزهای بازار است را نیز به زودی نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

دستگاه PCR2120 در سایت‘Porcelanos1 راه‌اندازی شد. این سایت که پیشتر تنها به تولید اندازه‌های سنتی می‌پرداخت، در حال حاضر و بسته به نیاز امکان تولید اسلب‌ها و اندازه‌های فرعی 120×120 سانتیمتری را نیز یافته است.

Manuel Ten مدیر فنی Porcelanosa در این رابطه اضافه کرد: “مزیت اصلی پرس‌های +Continua در انطباق‌پذیری بالای آن‌ها در هر سه بخش مهم تغییر ضخامت، تغییر سایز و سازگاری با بدنه‌های مختلف نهفته است”.

آقای Ten اضافه می‌کند: “عملکرد بالا در کنار کاربر پسندی فوق‌العاده از مزایای دیگر این تکنولوژی است. به طوری که کارگرانی که عادت به کارکردن با دستگاه‌های چاپ قدیمی داشتند به راحتی با این فناوری جدید آشنا شدند”.

مدیران این مجموعه نتایج سرمایه‌گذاری در این دو پروژه موازی را با عبارات “کیفیت بالاتر و یکنواختی بیشتر محصولات” توصیف می‌کنند.

Silvestre Segarra مدیرعامل شرکت می‌گوید: “نتایج از همان ابتدا بسیار رضایت بخش بودند و مانند همیشه پشتیبانی خوب Sacmi همراه ما بود و در حال حاضر در شرایط کاملا عملیاتی قرار داریم”.

Porcelanosa یک برند مشهور بین‌المللی است که سابقه چندین دهه همکاری با Sacmi را دارد. به طوری که می‌توان آن را “مطالعه موردی” بسیاری از محصولات این تامین کننده فناوری ایتالیایی و انعکاس دهنده بسیاری از پروژه‌های +Continua در سرتاسر جهان دانست.

Mirco Berengari مدیر فروش منطقه‌ای اروپا، SACMI Tiles BU، اضافه کرد: “این راه‌کار با ظرفیت تولید بیش از 21500 متر مربع اسلب و اندازه‌های فرعی با عرض تا 1800 میلیمتر در روز، قدرتمندترین راه‌کار حال حاضر بازار است. نسخه هوشمند دستگاه فشرده کننده PCR2120 با ایجاد امکان تولید هر اندازه و سایزی، موانع سنتی بین تولید اسلب و کاشی‌های سنتی را از میان برداشته است. در حقیقت این راه‌کار همه کاره برای تولید محصولاتی که بازار به آن‌ها نیاز دارد به ما کمک می‌کند و در عین حال به راحتی با سیستم موجود ادغام می‌شود”.

بنا به اظهارات Silvestre Segarra مدیرعامل این مجموعه، این پروژه مسیر موفق آینده را نشان می‌دهد. وی خاطر نشان کرد: “بر این باورم که این تکنولوژی برای ماندن آمده است و در آینده در تمامی فرایندهای فرم دهی به گستردگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت”.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید