اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Sacmi نخستین ”راه‌اندازی مجازی“ 4.0 را در Belite Ceramics تکمیل می‌کند

Sacmi با چالش‌های بی‌سابقه نخستین راه‌اندازی از راه دورِ یک خط کامل و خودکار خود به طور موفقیت‌آمیز روبرو شده که تولید آن در Belite Ceramics در چین آغاز شده است

sacmi در پایان سال 2019 شرکت چینی  Beliteقبلاً همه دستگاه‌ها را در سایت داشت که آماده نصب و راه‌اندازی توسط تکنسین‌های Sacmi بودند. سپس وضعیت اضطراری بهداشتی پیش آمد و مانع از سفر تیم‌های ایتالیایی به چین شد. از این رو، انجام نصب و راه اندازیِ یک کارخانه کامل به طور کاملاً از راه دور، این شرکت را به چالش طلبید.

در ماه مه، اعلام شد که نخستین کاشی‌های دیواری بدنه سفید – محصولاتی با ارزش افزوده قابل توجه – و کاشی‌های پرسلانی لعاب‌دار شروع به تولید کرده‌اند و آغاز به کارِ خطوط جدید و در حال کار، تحقق یافته است.

در عمل، این راه‌اندازی با آموزش تکنسین‌های محلی Sacmi Nanhai مدیریت شد. برای انواع خاصی از دستگاه‌ها، یک دوره آموزشی با مدیریت پرسنل شرکت مادر ایتالیایی – که از طریق وب با تیم فنی محلی و Belite کار می‌کند – برگزار شد. همان طور که آقای دِنگ مدیر عامل Belite، Sacmi Nanhai را تأیید کرد و «رضایت کامل خود را از نتایج به دست آمده» ابراز داشت، نتیجه کار، یک موفقیت غیر قابل انکار است. آقای دِنگ گفت: «آرزوی ما، ترکیب بهترین فناوری موجود با کارآمدترین سازمان‌دهی است. این همان دلیل اصلی است که چرا ما Sacmi را که تأمین‌کننده شماره یک جهان برای صنعت سرامیک است، برای کارخانه 4.0 جدید خودمان انتخاب کردیم».

Sacmi پس از ایستادنِ شانه به شانه با مشتریان در سراسر جهان و از نخستین مراحل وضعیت اضطراری بهداشت تا کنون، حالا ثابت کرده است که برای مرحله پسا-COVID آماده است، آن هم هنگامی که در طول مدت مراحل طراحی، راه‌اندازی و پس از فروش، کمک مجازی عنصری خواهد بود که به طور فزاینده اهمیت می‌یابد.

کارخانه

به لطف این کارخانه‌ای که همه چیز آن جدید است، Belite (تا کنون تأمین‌کننده اصلی برندهای خارجی) با هدف افزایش تمرکز بر بازار سطح متوسط ​​تا بالا، قصد دارد تا برند خودشان را ارتقاء دهند. از این نقطه نظر، این شرکت یکی از انگشت‌شمار شرکت‌ها در چین است که برای تولید کاشی‌های دیواری بدنه سفیدِ مُد روز مجهز شده است که چون جواهر بر تاج گستره محصولات جدید Belite می‌درخشند.

این خط جدید از لحاظ خودکارسازی (اتوماسیون)، فناوری و دیجیتالی شدن، به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین خطوط در چین سرآمد است.

به طور خاص، این سفارش شامل 2 خط تولید کامل و با خودکارسازیِ بالا برای کاشی دیواری و کف است. این خطوط با واحد تهیه بدنه (شامل دو آسیاب پیوسته مدولار که مواد اولیه را از یک سامانه خودکار تغذیه دریافت می‌کنند) و 2 اسپری‌درایر Sacmi آغاز می‌شوند.

پس از این واحدها، کم‌تر از 5 پرس وجود ندارد که SACMI به طور مستقیم در چین و بر اساس نیازهای تولیدکنندگان محلی تولید کرد، به علاوه 2 خشک‌کن افقی و واحدهای تزئین دیجیتال Intesa. برای واحد پخت، Belite 2 کوره دو کاناله از جدیدترین نسل را در تازه‌ترین پیکربندی طراحی‘ انتخاب کرد که آمیزه‌ای از سبک و عملکرد است.

تجهیزات انتهای خط نیز به همان اندازه مهم است. این شامل 5 خط سورت (درجه‌بندی) است که با سامانه بصری و LGV ها برای برداشتنِ پالت‌های نهائی تکمیل می‌شوند؛ انتخابی که Belite را یکی از پیشگامان چین از لحاظ خودکارسازیِ کلِ کارخانه ساخته است. همچنین کل کارخانه طوری طراحی شده است تا از طریق نرم‌افزار جدید Sacmi HERE مدیریت شود که در بر گیرنده عملکردهای پیشرفته پایش، مدیریت تعمیر و نگهداری و برنامه‌ریزی سفارش است.

Belite int

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید