اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
صورت‌های مالی تایید شدۀ Sacmi نشان‌دهندۀ درآمد بیش از 1.1 میلیارد یورویی آن است

در طول سال فعالیت‌­های تولیدی و خدماتی  Sacmi با ایمنی کامل انجام و سرمایه‌­گذاری بزرگی در زمینۀ نوآوری در محصولات و مشارکت دیجیتال جدید انجام شد.

sacmi grifo intدرآمد بیش از 1.1 میلیارد یورویی، ثبات حق سهامداران معادل با 682 میلیون یورو، ثبات تعداد کارکنان در تقریبا 4600 نفر و پیشرو بودن در زمینۀ فناوری در همۀ بازارها از جمله نتایج کلیدی گروه Sacmi است که در صورت­های مالی 2020 به تصویب هیئت مدیره رسیده و در 14 می 2021 به مجمع سهامداران گزارش شد. باوجود همه‌­گیری بیماری COVID که باعث رقم خوردن دوران سختی برای همه شد و خصوصا در نیمۀ اول سال میزان تجارت بین‌­المللی را به نصف رساند و حتی در بعضی از بخش­ها موجب تعلیق فعالیت‌­های تولیدی شد با توجه به صحبت‌­های Paolo Mongardi: (Sacmi نشان داد که برای این چالش آماده­‌است).

Sacmi با اتخاذ سیاست کار توافقی از خانه، برنامۀ اختصاصی محافظت از پرسنل در رفت ­و آمد، سازماندهی مجدد فضا و عملیات در داخل شرکت و همچنین اقدامات متعدد جدید برای نشان دادن تعهد همیشگی خود به مشتریان، توانست بدون فوت وقت از نشانه‌­های بهبودی که در نیمۀ دوم سال آشکار شدند استفاده کرده و سال 2020 را با ثبت سفارش‌­های جدید بزرگ طوری به پایان برساند که اکنون بتواند با اطمینان در انتظار سال 2021 باشد. سالی که به نظر می‌­رسد آرامش تا حدی به بازارهای آن بازگشته است.

 در بخش کاشی که هستۀ تجاری اصلی گروه است، Sacmi کاهش عمومی حجم تولید را با سرمایه­‌گذاری بیشتر در بخش نوآوری در فرآورده‌­ها و محصولات، از راه­‌ حل‌­های جدید شکل‌­دهی و تزئینات گرفته تا بهبود کیفیت و زیبایی محصول از طریق ماشین‌­آلات و سیستم‌­ها (کوره، فیلتر، سیستم‌­های بازیابی و تولید همزمان) پاسخ داده‌­است. هدف از این اقدامات کاهش مصرف انرژی و تاثیرات منفی زیست‌­محیطی و همچنین افزایش قابلیت رقابتی کارخانه سرامیک بوده‌­است.

 این کارخانه همچنین نقش خود را به عنوان یک بازیگر پیشرو در بازار و صنعت سرویس‌‍­ های بهداشتی و ظروف غذاخوری تقویت کرده­‌است. حوزه‌­هایی که علی‌­رغم کاهش تقاضای جهانی به فرایند اتوماسیون بیشتر ادامه می­‌دهد.

این گروه صنعتی در بخش بسته ­‌بندی (بخش‌­های نوشیدنی و بسته­ بندی و شکلات) هم عملکرد خوبی داشته و توانسته نتایج سال 2019 خود را حفظ کند. فناوری­ و مواد پیشرفته بخش مهمی از فعایت‌­های Sacmi در این حوزه را تشکیل می‌­دهند. در سال 2020 پروژۀ بزرگ ادغام پنج شرکت فعال در بخش کاشی ایتالیا به پایان رسید و در نهایت منجر به تشکیل قانونی دو مجموعۀ زیر شد: SacmiForni& Filters که قبلا SacmiForni and Eurofilter نامیده می‌­شد و Sacmi Tech (CMC, Intesa وNuova Sima). در نتیجۀ این تغییر اکنون شرکت قادر به سازمان­دهی زنجیرۀ تامین کارآمدتر و موثرتری در بخش­‌های مختلف است و برای مراجعۀ مشتریان بخش سرامیک در ایتالیا  تنها دو مکان وجود دارد که هردو در Casalgrande (RE) واقع شده ­اند. در سال 2020 Sacmi تمرکز اصلی خود را  بر بخش پشتیبانی از مشتری متمرکز کرد. کلیۀ خدمات ارائه‌­شده به مشتریان در واحدهای تجاری جداگانه مجددا سازمان­دهی شدند تا از ارائۀ خدمات هدفمندتر و متناسب با نیاز مشتریان اطمینان بیشتری حاصل شود.

دستگاه  کنترل از راه دور تمام‌­وکمال و استارت آپ­‌های کارخانه هم تکمیل شدند (FAT مجازی و SAT).

در طول سال چندین اختراع جدید هم ثبت شدند و تعداد اختراعات ثبت‌­شدۀ شرکت از زمان تاسیس آن را به 4650 عدد رسید. درنهایت هم گروه مستقر در lmola تعهد و همراهی خود نسبت به منطقه را با اهدای آخرین نسل از دستگا­ه‌های تصویربرداری رزونانس مغناطیسی به بیمارستان Imola نشان داد و با این کار مقدار کمک­‌های مالی خود به منطقه طی سه سال گذشته را به بیش از 3 میلیون یورو رساند.sede imola sacmi

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید