اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
SACMI درآمد 44/1 میلیارد یورو در سال 2018 را اعلام میکند

پس از رشد بیشتر، Sacmi اهداف خود را برای سال 2030 تعیین کرده است: تقویت رهبری آن در بخش‌های اصلی و رسیدگی به چالش‌های اقتصاد مدور و انقلاب Industry 4.0.

paolo mongardi 2017 1024px quadrato

پس از پنج سال بسیار مثبت، گروه Sacmi در سال 2018 اعداد رشد بیشتری را اعلام کرد که شامل درآمد 4/1 میلیارد یورو، سهام خالص 668 میلیون یورو و سود حسابداری 50 میلیون یورو است. سهم صادرات گروه در 85 درصد از درآمد، بدون تغییر باقی ماند؛ در حالیکه سرمایه‌گذاری‌ها به 42 میلیون یورو افزایش یافت (جمعاً بیش از 220 میلیون یورو در دوره 5 ساله سرمایه‌گذاری شد) و نیروی کار به بیش از 4500 کارمند گسترش یافت.

پائولو مونگاردی رئیس Sacmi Imola اظهار داشت: «سال 2018 یکی از بهترین نتایج را در تاریخ Sacmi با بهبود در حاشیه عملیاتی خالص نسبت به سال گذشته رقم زد. هنگامی که این عملکرد را در مقابل تضعیف پیشرونده وضعیت اقتصادی بین المللی در طول سال بررسی کنیم، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

فروش شرکت مادر Sacmi Imola عمدتاً توسط Ceramics Division (بخش سرامیک) -که تقریباً به 70 درصد از حجم می‌رسد- و Closures, Containers & PET Division (بخش بسته‌ها، ظروف و PET) انجام می‌شود.

در بخش سرامیک، بخش چینی بهداشتی و لوازم رومیزی نتایج عالی را به دست آورد، در حالی که بخش کاشی با فروش قویِ محصولات پرچم‌دار مانند Continua + و خطوط تزئین اسلب اساساً ثابت باقی ماند که رکود بازار به ویژه در اروپا را جبران می‌کند. با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده با هدف تثبیتِ نوآورانه‌ترین محصولات (کاشی‌های بزرگ‌تر و ضخیم‌تر و اسلب‌هایی که داخل بدنه آن‌ها رگه‌دار است) ایتالیا به راحتی بزرگ‌ترین بازار باقی ماند و با سیاست‌های دولتی Industry 4.0 بیش از پیش تقویت شد. تقاضا به طور قابل توجهی در روسیه، اوکراین و برزیل افزایش یافت، در حالی که در آمریکای شمالی و به ویژه در ایالات متحده، به دلیل سیاست تجاری که عدم اطمینان را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده بود، نشانه‌های تنش مشاهده شد. آفریقا با رشد بیشتر در پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها عملکرد خوبی داشت، در حالی که Asia Sacmi موقعیت خود را در شبه قاره هند تقویت کرد اما همچنان فشار رقابت چین را احساس می‌کند.

Sacmi در سال صد سالگی خود، اهداف جدیدش را برای سال 2030 تعیین کرده است که شامل تقویت مهارت‌ها، فرایندها و امکانات آن‌هاست، به گونه‌ای که دگرگونی دیجیتال را از لحاظ محصولات، خدمات و مدل‌های تجاری هدایت نماید. مونگاردی گفت: «ما شاهد پیشرفت‌های بزرگی در سال 2018 بودیم، از جمله افتتاح Sacmi Innovation Lab (آزمایشگاه نوآوری Sacmi) و همکاری با MIT بُستون که ما را قادر می‌سازد تا نقش‌مان را به عنوان رهبر بین المللی در تحقیقات کاربردی در صنعت تقویت کنیم. ادامه این مسیر، راهبرد مناسبی برای ایجاد یک گروه بین المللی حتی یکپارچه‌تر و کارآمدتر با فرهنگ بین المللی استوار، برتری مدیریتی و ارزش‌های قوی است. ما باید چالش‌های جدید اقتصاد مدور و فرهنگ گسترده پایداری را که هم اکنون برای آینده جامعه جهانی ضروری است، بپذیریم».

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید