اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Sacmi مالک 20 درصد سهام در BMR می‌شود

شراکتی که در 4 جولای نهایی شد، توانایی Sacmi را برای عمل کردن به عنوان فروشگاهی یک مرحله‌ای برای تمام مراحل فرایند تولید سرامیک، از جمله نقش راهبردی در مرحله پایان خط تولید، ارتقاء می‌دهد.

paolo sassi quadratoتملک 20 درصد سهام در BMR توسط Sacmi که در تاریخ 4 جولای به پایان رسید، بر یک همکاری صنعتی و فناورانه‌ای طولانی مدت در مرحله فرآوری سرامیک در انتهای خط صحه می‌گذارد. پائولو ساسی رئیس BMR یادآور می‌شود که دو همکار، دارای اهداف توسعه تجاری و صنعتی مشترک هستند و این عملیات، توانایی آن‌ها را برای ارائه راه حل‌های جامع سفارشی به بازار استحکام خواهد بخشید.

BMR رهبر شناخته شده در بخش پرداختکاری سرامیک با طیف گسترده‌ای از سامانه‌های گونیا کردن، برش، صیقل‌دهی و اصلاح سطح است.

paolo mongardi 2017 1024px quadratoپائولو مونگاردی رئیس Sacmi Imola اظهار داشت: «تملک سهام در BMR توسط Sacmi، نقش آن را به عنوان فروشگاهی یک مرحله‌ای برای تمام مراحل فرایند تولید سرامیک از مواد اولیه تا محصول نهایی، تقویت می‌کند».

این عملیات بخشی از راهبرد بلند مدت این گروه مستقر در Imola است که هدف آن ادغام مراحل مختلف فرآوری پس از کوره است تا تقاضای رو به رشد برای محصولات سفارشی را برآورده سازد و منجر به کوتاه‌تر شدنِ زمان [عرضه] به بازار و مدیریت کارآمدترِ بچ‌های تولیدی کوچک شود.

در نهایت، این تملک باعث ایجاد همکاری‌های فناورانه‌ای و تجاری می‌شود و با ترکیب پوشش شبکه جهانی Sacmi با تجربه تلفیقی BMR که پیش از این شریک مهم شرکت‌های سرامیکی پیشرو در سراسر جهان بود، گزاره خدمات مشتری را بیش از پیش گسترش می‌دهد. 

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید