اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
صفحات روی کابینت ضد باکتری Marazzi در هفته طراحی میلان

Marazzi در هفته طراحی میلان 2022، اولین مجموعه از صفحات ضد باکتری خود برای میزها و سطوح مورد استفاده در آشپزخانه را ارائه کرد. این سطوح قادر به از بین بردن %99.9 از باکتری‌ها و میکروب‌ها از روی سطوح هستند.

Marazzi که یک تولیدکننده پیشرو در حوزه طراحی و تولید کاشی و سرامیک به شمار می‌آید، هفته مد میلان 2022 را برای ارائه اولین مجموعه از صفحات ضدباکتری خود برای میزها و سطوح آشپزخانه برگزید. در پروژه منحصر به فرد Puro Marazzi Antibacterial The Top، از فناوری آنتی‌باکتریال انحصاری Puro Marrazi برای سطح صفحات پرسلانی بزرگ با اندازه 324×162 سانتی‌متر و ضخامت 12 میلی‌متر استفاده شده است. اعمال ویژه یون نقره در فرایند تولید قبل از پخت در دمای 1200 درجه سانتی‌گراد، به حذف تا %99.9 باکتری‌ها و میکروب‌ها از سطوح و محافظت دائمی از سطح منتهی می‌شود.

این شرکت سه مکان را برای نمایش ویژگی‌های زیبایی شناختی و طراحی مجموعه جدید برگزید: غرفه‌ای در Eurocucina، نمایشگاه Marazzi در Via Borgogna و فضایی که توسط Calvi Brambilla برای پروژه Elle Décors Design Forever در Palazzo Bovara به ترندهای طراحی جدید اختصاص داده شده است.

Mauro Vandini مدیر عامل Marazzi Group چنین توضیح می‌دهد: “این پروژه در انطباق کامل با مسیری که برای توسعه ارتقای محتوای زیبایی شناختی و فناوری مجموعه اسلب‌های بزرگ خود در نظر گرفته ایم، قرار دارد. استفاده از فناوری آنتی باکتریال Puro Marazzi برای نخستین بار در میزهای آشپزخانه، یک نوآوری بسیار جذاب و کاربردی است که باعث ایمنی بیشتر ظروف چینی سنگی شده است”.

این مجموعه از شش نسخه بتونی، مرمری و افکت سنگی تشکیل شده است: Concrete Look White, Marble Look Elegant Black, Golden White and Statuario, Stone Look Ceppo di Gré و مجموعه کاملا جدید Travertino Classico.

marazzi puro4

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید