اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
کارخانه جدید Prime Ceramics که با همکاری Sacmi طراحی شده است به زودی در نپال افتتاح خواهد شد

پس از افتتاح کارخانه جدید، این بازیگر نوظهور عرضه تولید محصولات سرامیکی در نپال، قادر به تامین حداقل یک چهارم از تقاضای کاشی نپال خواهد شد. در حال حاضر بخش عمده ای از این نیاز از طریق واردات تامین می‌شود.

Prime Ceramics نام یک شرکت جدید نپالی است که اخیر توسط Ashish Grarg و Prashant Agrawal و با هدف تولید طیف گسترده‌ای از کاشی‌های دیواره و کف باکیفیت و در عین حال مقرون به‌صرفه جهت مصرف در بازار داخلی، تاسیس شده است. بازار داخلی بزرگ نپال در حال حاضر نیاز خود را با واردات بیش از 15 میلیارد روپیه نپال (حدود 100 میلیون یورو) کاشی تامین می‌کند و فرصت بزرگی برای رشد تولیدکنندگان محلی قوی به شمار می‌آید.

سی‌ام ژوئن سال جاری بیش از 1000 نفر در جشن افتتاحیه کارخانه جدید در کاتماندو شرکت کردند. این کارخانه که با همراهی Sacmi طراحی شده است در محوطه‌ای سرسبز به مساحت 7000 متر مربع Brindavan افتتاح شد. منطقه‌ای در جنوب کشور نپال و با فاصله نسبتا نزدیک از مرزهای کشور هند که آن را به یک مکان استراتژیک برای صادرات بالقوه در آینده تبدیل می‌کند.

Paolo Mongardi که در کنار ریاست مجموعه Prime Ceramics، Ashish Garg از سخنرانان مراسم افتتاحیه بود اظهار داشت: شرکت‌های ما از همان ابتدا برای راه‌اندازی یک کارخانه با کیفیت و مجهز به بهترین فناوری‌های موجود برای تولید محصولات عالی با یکدیگر همکاری کردند. در ادامه Ashish Garg نیز از قصد این مجموعه برای تولید محصولات جدید با برند “Prime.Tile with Stile” خبر داد و این برند جدید را مترادف با کیفیت بالا دانست.

Sacmi برای راه‌اندازی فناوری‌های کلیدی این کارخانه: خشک‌کن پاششی ATI، دو دستگاه پرس PHC 3500 که برای محصولاتی با اندازه 60×120 سانتی‌متر مناسب هستند، یک خشک‌کن حرارتی راندمان بالای 5 طبقه، یک کوره 1168 متری FCC 295 و یک پیش‌خشک‌کن EUC 295 را نصب و راه‌اندازی کرده است.

تزئین محصولات با استفاده از یک چاپگر دیجیتال جدید و 12 کالربار DHD 908 انجام می‌شود. این دستگاه که به اعمال تر جوهر و افکت اختصاص دارد در کنار سیستم لعاب‌کاری نصب خواهد شد. تامین خطوط مرتب‌سازی، جابه‌جایی، ذخیره‌سازی و فیلتراسیون کامل گرد و ­غبار و گازهای دودکش نیز توسط Sacmi انجام شده است.

کارخانه جدید با ظرفیت تولید 4 میلیون متر­مربع و اشتغال بیش از 300 نفر قادر به تامین حداقل یک‌چهارم نیاز داخلی نپال است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید