اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Kerama Marazzi در SACMI Deep Digital سرمایه‌گذاری می‌کند

ویکتور اوسِتْسْکی (Victor Osetskiy)، مدیر بازاریابی Kerama Marazzi آخرین سرمایه‌گذاری‌های فناورانه‌ای را برای دو تا کردنِ خط +Continua شرح می‌دهد که راه حل‌های جدید تزئین دیجیتالی را گرد هم می‌آورد.

victor osetskiy interno

اخیراً Kerama Marazzi با هدف تقویت نقش محوری خود در بازار روسیه به عنوان تولیدکننده سرامیک‌های طراح با کیفیت بالا، سرمایه‌گذاری‌های عمده انجام داده است. این شرکت که یک راهبر صنعتی با 21 دفتر و بیش از 350 فروشگاه تک برندی در فدراسیون روسیه، بلاروس، آسیای میانه، قفقاز، اوکراین، کشورهای بالتیک، رومانی و مولداوی است، در سال 1992 تأسیس شد و اکنون بخشی از صنایع Mohawk است.

ما با ویکتور اوسِتسکی، مدیر بازاریابی Kerama Marazzi در مورد دو تایی شدنِ اخیر خط SACMI Continua+ که مجهز به جدیدترین راه حل‌های تزئین دیجیتال و لعاب‌زنی است، صحبت کردیم.

CWR: چه چیزی شما را بر آن داشت تا تصمیم بگیرید که خط +Continua را دو تا کنید؟

ویکتور اوسِتْسْکی: این بهترین و انعطاف‌پذیرترین فناوری در جهان برای تولید اسلب‌های متداول و هر نوع از اندازه‌های کوچک‌تر است. با +Continua و به لطف هماهنگ‌سازی دیجیتالی کل فرآیند، می‌توانیم بر سرعت‌های بالا، ضایعات کم‌تر بدون در نظر گرفتنِ سایز، دو بار پُر کردنِ (دبل فیلینگ) سریع، کیفیت و تکرارپذیریِ کامل حساب کنیم. از زمان تأسیس تا کنون، مأموریت Kerama Marazzi تدارک محصولات سرامیکی با بالاترین کیفیت برای بازار روسیه بوده است. به همین دلیل ما همیشه بهترین فناوری را که بازار ارائه می‌دهد، انتخاب کرده‌ایم؛ به طوری که بتوانیم محصولات و خدمات جدیدی را برای مشتریان‌مان فراهم کنیم که سخت‌گیرانه‌ترین استانداردهای کیفیت و طراحی را برآورده سازند. علاوه بر این، ما رابطه دراز مدتی با SACMI داریم که به سال 2007 و هنگامی که نخستین سفارش‌های خود را برای کارخانه‌های کامل ارائه دادیم، باز می‌گردد.

CWR: ویژگی‌های جدید این خط دوم کدامند؟

و. اوسِتسکی: سرمایه‌گذاری ما با هدف برآورده کردنِ نیاز بازار خاص نه تنها برای محصولات با کیفیت بالا و زیبایی‌شناسی برجسته بلکه مهم‌تر از همه برای توانایی تولید سایزها و تزئین‌های مختلف با حداکثر انعطاف‌پذیری، عاری از محدودیت‌های سایزهای ثابت و سامانه‌های تزئین سنتی انجام شد. به همین دلیل ما SACMI Deep Digital را که پلت‌فرم جدید ادغام شده بر روی +Continua است، برای سرمایه‌گذاری خود در دو برابر کردنِ ظرفیت برگزیدیم. این پلت فرم به ما امکان می‌دهد تا فرآیندهای تزئین خشک و تَر را همگام (سینکرون) کنیم و رنگ‌ها و مواد را با وضوح بسیار بالا بنشانیم و از این طریق محصولاتی با زیبایی‌شناسی انقلابی تولید کنیم.

CWR: به طور دقیق‌تر، خط جدید چگونه پیکربندی شده است؟kerama marazzi logo

و. اوسِتسکی: پیش از فشارنده (compactor)، این خط به تزئین کننده جوهر افشان SACMI DHD با DDG جدید مجهز شده است که می‌تواند اِعمالِ انتخابی یک لایه از گریت‌ها (ذرات) را انجام دهد تا به کاشی ارزشِ بافت‌دار بودن و افکت‌های عمقی را ارزانی دارد. ما این راه حل را در اواخر 2019 نصب و راه‌اندازی کردیم و بلافاصله بهبود قابل توجهی در بهره‌وری در مدیریت سبد محصولات فعلیِ ما به همراه آورد و این امکان را برای ما فراهم کرد تا درباره توسعه و عرضه محصولات جدید بیاندیشیم.

CWR: در حال تولید چه سایزهایی هستید؟

و. اوسِتسکی: Kerama Marazzi طبیعتاً دیدگاه‌های خود را در بخش متوسط به بالا وضع کرده است. با +Continua در حال حاضر سایزهایی از cm 80×80 تا اسلب‌های بسیار بزرگ تولید می‌کنیم که همه آن‌ها کیفیت و کارآیی مشابهی دارند. ما همیشه باید در نظر داشته باشیم که برای رقابتی بودن در بازار امروز، مهم است که بتوانیم به طور مؤثر با بچ‌های کوچک کار کنیم. به لطف ادغام یکپارچه بین سامانه‌های اِعمال جوهر و مواد، آزادانه می‌توانیم بر روی خلاقیت تمرکز کنیم و ارزش افزوده را به حداکثر برسانیم.

CWR: آیا سرمایه‌گذاری جدیدی در [این] حوزه کاری در دست اقدام است؟

و. اوسِتسکی: با باقی ماندن در کنار SACMI Deep Digital ممکن است در آینده ظرفیت DDG را دو برابر کنیم تا بتوانیم موجودی‌های لعاب یا مواد دیگر را با فناوری دیجیتال ترکیب نماییم. در پیکربندی فعلی، همگام‌سازی اِعمال پودر با گرافیک DHD پس از آن، در حال حاضر این امکان را به ما می‌دهد تا رنگ‌ها و تزئین‌های کاملاً جدیدی را ایجاد کنیم که محصولات Kerama را از محصولات رقبای ما متمایز می‌کند.

CWR: بهبود بازار روسیه پس از وضعیت اضطراری کووید را چگونه می‌بینید؟

و. اوسِتسکی: سیاست‌های سرمایه‌گذاری ما چشم‌انداز میان مدت و بلند مدت دارند و اطمینان داریم بازارهایی که ما تأمین می‌کنیم، وا پس خواهند رفت. در حال حاضر زنجیره‌های تأمین بین‌المللی در حال بازگشتن به حالت عادی هستند و در همان حال جوامع ما مشتاق هستند تا پس از لطمه شدید از این شرایط اضطراری، دوباره به کار خود برگردند. البته برای انجام این کار، داشتن ابزارهای مناسب ضروری است. قدرتِ شرکت ما ریشه در سرمایه‌گذاری‌های مداوم ما در بهترین فناوری موجود دارد؛ عاملی که این امکان را به ما می‌دهد تا با اراده و اعتماد به نفس به آینده نگاه کنیم.

sacmi kerama

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید