اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
بازگشت فناوری سرامیک ایتالیا به Expo Revestir

هماهنگی Acimac برای مشارکت 9 شرکت ایتالیایی در این رویداد

نخستین پاویون مهم کشوری امسال Acimac، در برزیل برگزار خواهد ­شد. انجمن تولیدکنندگان ماشین‌­آلات و تجهیزات سرامیکی ایتالیا از 8 تا 11 مارس برای شرکت در نمایشگاه Expo Revestir عازم سائو پائولو شدند. این رویداد بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری مرتبط با پوشش­‌های سطح و راه­ حل­‌های تکمیلی در آمریکای لاتین است که مطابق معمول در مرکز نمایشگاهی Transamerica برپا می­‌شود. این مشارکت جمعی Acimac را قادر به ارائۀ تصویر واضح‌­تری از صنعت ماشین‌­آلات سرامیک ایتالیا به بازدیدکنندگان و کمک به پیدا کردن فناوری‌­های مورد نیاز برای خطوط تولید ایشان می‌­کند.

از زمان تاسیس در 20 سال پیش، این انجمن که متشکل از حدودا 70 شرکت است که عمدتا در قلب مهم­‌ترین مرکز سرامیک جهان در استان‌­های Modena، Reggio Emilia واقع ­شده­ اند، همواره در این رویداد شرکت کرده ­است. این مجموعه در سال 2022 از 9 شرکت ایتالیایی پیشرو تشکیل شده ­است: arbieri&Tarozzi do Brasil, BMR, Bocedi, LB, Pemo Pumps, Sacmi, Smac, System Ceramics و Tecnoferrari.

پاویون ایتالیا در طول این رویداد میزبان سالنی برای کمک و پشتیبانی از غرفه­ داران نیز است. این محل استراحت توسط آژانش تجارت ایتالیا، ITA، سازمان­دهی شده ­است.

کشور برزیل به‌­عنوان دومین بازار مصرف جهان با مصرف 829 میلیون مترمربع در سال 2020، با فروش در بیش از 110 کشور جهان یکی‌از ده صادر کنندۀ برتر و سومین تولید­کنندۀ بزرگ جهان با 840 میلیون مترمربع تولید در سال 2020 بوده و نقش مهم و به‌­سزایی در صنعت کاشی و سرامیک جهان دارد. این کشور به بهرۀ بازار داخلی قوی خود واردکنندۀ برخی از محصولات ایتالیایی نیز است و تولیدکنندگان ایتالیایی در سال 2020 ماشین‌­آلاتی به ارزش 139 میلیون یورو را در آمریکای جنوبی به فروش رساندند. این مبلغ معادل 12.8 درصد از کل صادرات این شرکت‌­ها بوده ­است. کشور برزیل با خریداری حدودا 60 تا %70 از ماشین‌­آلات ایتالیایی، با اختلاف شایان توجهی نسبت به سایر کشورهای آمریکای لاتین قرار گرفته­ است.

Paolo Mongardi رئیس Acimac می­‌گوید: “برای ادامۀ آنچه امروز به شکل یک سنت دیرینه درآمده است، آماده‌­ایم. اهمیت رویدادی مانند Expo Revestir در چنین سال‌­های دشواری که هنوز همه‌­گیری به پایان نرسیده و مشکلات جدیدی به دلیل افزایش هزینۀ انرژی و مواد خام ایجاد شده، بیش از پیش نمایان می‌­شود. ما امسال هم مانند دو سال پیش، برای به نمایش گذاشتن تفوق شرکت­‌ها و کشورمان به برزیل خواهیم رفت”.

expo revestir int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید