اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Italgraniti اولین PCR 2120 تولید Sacmi را راه‌اندازی کرد

آخرین محصول اضافه شده به خانواده +Continua در کارخانه Italgraniti در San Martino ریو(Reggio Emilia) راه‌­اندازی شد.

Italgraniti یکی از تولیدکنندگان پیشرو کاشی و سرامیک در ایتالیا با نام­‌های تجاری Italgraniti، Impronta وItalston ، اولین شرکتی است که از PCR 2120 تولید Sacmi که آخرین محصول افزوده شده به خانواده +Continua که اخیراً به بازار عرضه شده است، استفاده کرده است.

تمایل به سرمایه­‌گذاری در فناوری‌­های فرآیند جدید برای گروه سرامیک که در سال 1994 تأسیس شد و با Sacmi برای پیشرو در توسعه اولین فناوری Continua همکاری کرد، چیز جدیدی نیست. مدیرعامل Francesco Maturo می­‌گوید: “در سال 2002 Italgraniti ایده فناوری انقلابی را مطرح کرد که کامپکتور پیوسته پودر اسپری درایر بر اساس فرآیند اکستروژن Cotto Calvetro بود که در کارخانه Rubiera ما استفاده ­شد. ما متعاقباً این فناوری را با همکاری تکنسین­‌ها و مهندسان Sacmi توسعه دادیم”.

بازار در 20 سال گذشته بسیار تغییر کرده است و آخرین سرمایه­‌گذاری Italgraniti در تأسیسات خود در San Martino ریو (Reggio Emilia) با هدف حذف کامل نیاز به انبار است. Maturo می‌گوید: “ما باید بیش از پیش آماده باشیم تا بر اساس کار در ازای سفارش، کار کنیم تا بتوانیم به سرعت به درخواست‌های بازار بدون اینکه بهره‌وری، کارایی یا اشباع خط را به خطر بیندازیم، پاسخ دهیم”. در این امر نیاز به بکارگیری دسته‌های کوچک، اندازه‌های مختلف و صدها محصول مختلف در کاتالوگ در سطوح کارایی یکسان، ضروری است.

Maturo توضیح می‌­دهد: “به همین دلیل است که ما PCR 2120 را انتخاب کردیم”. “این را­ه‌حل نوآورانه تمام مزایای شناخته شده فناوری +Continua، از جمله کیفیت برتر و تغییر اندازه همه کاره را با مزایای فشار مرسوم مانند بهره‌­وری، کنترل هزینه و استفاده از همان بدنه‌­ها را ترکیب می­‌کند”.

اولین مزیت کامپکتور PCR 2120 توانایی آن در تولید کاشی و نه فقط اسلب است و در عین حال کیفیت و کارایی یکسانی دارد.

Maturo افزود: “از یک طرف، ما باید سفارشات بسیار متفاوت و دسته‌های تولیدی بسیار کوچک را بدون محدودیت زمان در تغییر اندازه یا حداقل اندازه موثر مورد نیاز برای پر کردن خطوط پرس قدیمی را برنامه‌­ریزی کنیم. از سوی دیگر، ما باید کیفیت فرآیند و تکرارپذیری کامل را در اندازه‌های مختلف کاشی که اغلب در یک پروژه معماری واحد استفاده می‌شوند، را تضمین کنیم”.

علاوه بر توانایی کار با یک قالب بدون در نظر گرفتن اندازه، PCR 2120 همچنین شید رنگی و بافت یکسانی را در کل دسته تضمین می‌­کند و هر بار نتایج کاملاً قابل تکراری دارد.

مزیت‌­های دیگر شامل زمان تنظیم کوتاه‌­تر و امکان افزایش تعداد سایز های تولید شده به لطف ادغام با روش‌های برش خام و پخته شده است. به طور خاص، هر اندازه جداگانه تولید شده در کامپکتور حداقل چهار اندازه مجزا اما یکسان را به همراه دارد.

کارایی +Continua همچنین در تولید حداقل ضایعات بدون در نظرگرفتن اندازه و امکان بازیافت آن به طور کامل است که Italgraniti در حال حاضر این را انجام می‌­دهد. Maturo افزود: “آخرین مورد و مهم این هست که توان مصرفی این دستگاه کمی بیشتر از یک سوم کیلووات نصب شده برای سیستم پرس استاندارد می باشد”.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید