اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Incepa سیستم لعاب‌کاری و چاپ دیجیتال Sacmi را برگزید

Incepa به‌عنوان اولین شرکت قارۀ آمریکا که خط +Continua را در سال 2015 راه اندازی کرده ­بود، با سرمایه گذاری بر تکنولوژی DDG در سال 2022 برای مجموعۀ Fusion برندۀ جایزۀ بهترین شرکت کننده در نمایشگاه Revestir شد. این شرکت خریداری دومین +Continua را تایید کرده ­است.

roca incepa logoدر نمایشگاه Revestir 2022 برزیل، مجموعۀ Fusion که توسط Incepa (Roca BrasilCerâmica) تولید شده­ است برندۀ جایزۀ بهترین شرکت کننده در نمایشگاه شد. بنا بر بیانیه هیئت داوران این مجموعۀ نوآورانه که با استفاده از فناوری Mineral Lab در کارخانۀ Sacmi Deep Digital تولید شده است، با داشتن جلوه‌های زیبایی شناختی و افکت‌های منحصر به فرد از مواد، قادر به ایجاد (پوشش‌های برجسته فوق‌العاده­ با افکت سه بعدی) است.

Incepta که از سال 2021 تاکنون بخشی از گروه مکزیکی Laomsa بوده­ است، قصد دارد تا با استفاده از فناوری تزئینات و لعاب‌کاری دیجیتال (DDG) که برنامۀ انحصاری Sacmi برای تولید محصولات دارای بافت، لعاب و تزئینات دیجیتال است، کارخانۀ خود را تجهیز کند. در سال گذشته این مجموعه با هدف گسترش و بهبود پرتفیلوی خود در بخش اسلب‌های بزرگ، اقدام به تکمیل سرمایه‌گذاری در این بخش کرد. این محصولات در کارخانۀ Campo Largo ،Parana تولید می‌شوند، کارخانه‌ای که برای نخستین بار در سال 2015 اولین +Continua در قارۀ آمریکا را راه‌اندازی کرد. طیف محصولات این مجموعه در سال 2020 و با ادغام راه‌کارهای Sacmi DHD در اعمال تر جوهرها و افکت‌ها گسترش پیدا کرد. از این افکت‌ها در چاپ اسلب‌های 1200×2500 میلیمتری برند Roca Cerâmica استفاده می‌شود.

roca brasil mineral 2

فناوری جدید DDG با ایجاد امکان استفادۀ انتخابی از گریت‌ها، چسب‌ها و سایر افکت‌های تر و خشک باعث افزایش پتانسیل تکنولوژی دیجیتال شده است. افزایش سرعت تولید محصولات جدید در کنار تضمین ثبات و تکرارپذیری و همچنین امکان اعمال خلاقیت بیشتر در نتیجۀ همگام سازی طراحی‌های گرافیکی (بر مبنای اعمال کنترل شدۀ پودر خشک پاششی روی تسمۀ کامپکتور) از مزایای این فناوری جدید است. در DDG امکان اعمال لعاب، چسب و افکت‌های مورد نظر همزمان با اعمال دو مادۀ خام خشک وجود دارد و این موضوع باعث افزایش تنوع تزئینات و افکت‌‎های سه بعدی قابل ارائه می‌شود.

در پی موفقیت‌های اخیر، Incepta قصد دارد تا بخش مربوط به محصولات سطح بالای بازار را گسترش دهد و در همین راستا اخیرا خریداری دومین خط +Continua را تایید و مجددا با فناوری Sacmi Deep Digital تجهیز شده است. تصمیمی که باعث تقویت رابطۀ Sacmi و گروه Lamosa  نیز شده ­است.

sacmi ddg

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید