اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
به‌کارگیری چاپگر Creadigit در شرکت Halcón Cerámicas

Halcón چا‌پگر Creadigit XXL متعلق به System Ceramics را در کارخانه جدید تولید کاشی‌های سایز بزرگ خود که در آوریل بازگشایی شد، نصب کرده ‌است.

شرکت اسپانیایی Halcón Cerámicas به عنوان بخشی از برنامه توسعه خود که شامل سرمایه‌گذاری 35 میلیون یورویی تا سال 2021 است، در کارخانه جدید تولید اسلب های پرسلانی سایز بزرگ خود که در آوریل افتتاح شد، فناوری چاپ دیجیتال Creadigit XXL متعلق به شرکت System Ceramics را به کار گرفته‌است.

این شرکت سرامیکی که در کاستیون اسپانیا واقع شده‌است، چهار کارخانه تولیدی در اسپانیا دارد و هم‌اکنون در حال توسعه مجموعه‌هایی جدید با کیفیت بالا از نظر زیباشناختی است. این مجموعه‌ها با استفاده از چاپگر 8 کالر بار جدید (شامل 3 کالر بار با حجم تخلیه بالا) و مجهز به سیستم خود تنظیم‌شونده از سری Creavision تولید خواهند شد. این فناوری دکوراسیون پیشرفته امکان چاپ عالی برای ساخت محصولات سرامیکی با کیفیت فوق‌العاده از نظر فنی و زیباشناختی را فراهم می‌کند.

عامل مهم دیگری که علاوه بر خود فناوری مطرح بود، حمایت System Ceramics از Halcón از طریق شرکت تابعه خود، یعنی System España بود.

System halcon int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید