اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Grupo Halcón به Cicogres دست می‌یابد

گروه سرامیکی اسپانیایی به ظرفیت تولید 50 میلیون متر مربع در سال دست خواهد یافت، همراه با درآمدی که انتظار می‌­رود تا آخر 2021 از 250 میلیون یورو فراتر برود.

logo halconGrupo Halcón به دارایی‌­ها، برند و کاتالوگ Cicogres دست یافته که یک تولیدکننده­‌ی کاشی سرامیکی واقع در Castellón با بیش از 30 سال سابقه‌­ی عملیاتی و 5 خط تولید مدرن با ظرفیت 10 میلیون متر مربع در سال است. نیروی کار کنونی کمپانی نیز حفظ شده است.

این معامله برتری Grupo Halcón در صنعت جهانی کاشی سرامیکی را تثبیت کرده و تولید کل آن را به حدود 50 میلیون متر مربع در 21 خط تولید افزایش خواهد داد. این‌­ها شامل دو خط تولید جدید، هر دو با ظرفیت 4 میلیون متر مربع در سال هستند که Grupo Halcón به عنوان بخشی از برنامه‌­ی سرمایه­‌گذاری 45 میلیون یورویی خود، که در فوریه‌­ی 2021 مطرح شد، نصب کرده است. اولی در بهار آغاز به کار کرد و ظرفیت تولید کاشی­‌های بزرگ و پولیش‌خورده را در گروه افزایش داد، در حالی که دومی قرار است در اواخر پاییز آغاز به کار کند. Grupo Halcón دو سالن نمایشگاه جدید را در ساختمان خود و دو مرکز لجستیک جدید را در Onda تکمیل کرده است.

بر اساس گفته­‌های فرانسوا برندل، مدیرعامل Grupo Halcón، دستیابی به Cicogres هدف سرمایه­‌گذاری‌­های تکمیلی گروه برای رشد ارگانیک با تصاحب­‌های روزافزون­ مالکیت­ را نشان می‌­دهد. برندل گفت: با حمایت هولدینگ‌­های خصوصی Falcon، سهام­دار اصلی گروه از سال 2018، Grupo Halcón به جستجو برای مسیرهای توسعه در عرض جغرافیا و کانال­‌ها ادامه خواهد داد.

گروه با سه برند خود (Halcón، Emotion و Cicogres)، پنج کارخانه (همگی واقع در منطقه­‌ی Castellón) و مجموع700 پرسنل قصد دارد امسال با فروش در بیش از 100 کشور به درآمد بیش از 250 میلیون یورو دست یابد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید