اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Grany Taganaya، کارخانه سرامیک جدید در روسیه

کارخانه کامل تولید کاشی‌های پرسلانی تکنیکال و لعاب‌دار مجهز به فناوری Sacmi از تهیه بدنه تا سورت، در تاریخ 16 ماه مه در زِلاتوست (Zlatoust) راه اندازی شد.

کارخانه جدید Grany Taganaya برای تولید کاشی‌های پرسلانی تکنیکال و لعاب‌دار در تاریخ 16 ماه مه در شهر زلاتوست در منطقه چِلیابینسک (Čeljabinsk) در روسیه اروپایی گشایش یافت.

این کارخانه که تا ماه ژوئن به طور کامل عملیاتی شد، مجهز به فناوری Sacmi بود؛ شامل دستگاه‌هایی برای همه واحدها از آسیاب کردنِ مواد اولیه تا درجه بندی (سورت) محصول نهایی.

اقلام اصلی ماشین آلات در طرح‌بندی [کارخانه] شامل آسیاب پیمانه‌ای (مدولار) MMC 092، اسپری درایر ATM 90، تجهیزات بَچ بندی مواد اولیه و رنگ کردن دوغاب، پرس‌های PH 6500 مناسب برای تولید سایزهای cm 60×60 و cm 90×60 و کوره Sacmi FMS 295 به درازای 7/161 متر. ظرفیت تولید سالانه این کارخانه 5/2 میلیون متر مربع کاشی است.

زلاتوست شهری با سنت قوی صنایع دستی است و گشایش کارخانه جدید در حضور مقامات محلی انجام شد که از منافع اقتصادی و استخدامی که این کارخانه برای منطقه محلی به همراه خواهد داشت، آگاه هستند. علاوه بر این، خطی که اخیراً نصب شد ممکن است نخستین گام در یک برنامه بلند پروازانه‌تر باشد، زیرا این کارخانه آماده است تا در آینده ظرفیت خود را دو برابر کند (برای مثال، فونداسیون‌ها برای پرس دوم در حال حاضر در محل وجود دارند).

سفارش از Grany Taganaya نتیجه مهمی برای Sacmi در بازار راهبردی روسیه است که از سال 2017 تا کنون رشد خود را از سر گرفته است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید