اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Grani Taganaya روسیه با کمک Sacmi ظرفیت خود را دو برابر می‌کند

با تکمیل فاز اول توسعۀ این شرکت روسی در سال 2019، ظرفیت کارخانۀ تولیدی Zlatoust دو برابر شده و این مجموعه اکنون ظرفیت تولید 5 میلیون مترمربع کاشی پرسلانی لعاب­دار در سال را دارد.

logo taganaya2در شانزدهم دسامبر Grani Taganaya ظرفیت خط تولید تاسیسات اصلی خود در Zlatoust منطقۀ Čelijabinsl در بخش اروپایی روسیه را دوبرابر کرد. این پروژۀ جدید، تکمیل کنندۀ فاز جاه­‌طلبانۀ اول این کارخانۀ کاشی پرسلانی تکنیکال و لعاب­دار فوق ­مدرن است که در سال 2019 با خریداری فناوری Sacmi تکمیل شد.

سیستم­‌هایی که Sacmi به این مشتری روسی عرضه ­کرده تمامی مراحل تولید، از آسیاب­‌کاری مواد اولیه تا مرتب­‌سازی محصولات نهایی را در بر می­‌گیرد. ماشین‌­­آلات اصلی شامل آسیاب مدولار MMC092 و پرس‌­های PH6500 هستند که برای تولید پرطرفدارترین اندازه‌­های بازار (60×60 و 90×90 سانتی‌متر)، ایده‌­آل‌ هستند. علاوه­‌ بر این­ دو باید به کورۀ 161.7 متری Sami FMS295 اشاره کرد.

ظرفیت تولید کارخانۀ Zlatoust پس از بهره‌­برداری از سفارش دوم به 5 میلیون مترمربع کاشی در سال افزایش پیدا می­‌کند و انعطاف‌­ پذیری بیشتری در تولید ممکن می­‌شود. دو برابر شدن ظرفیت تولید در ادامۀ فاز اول، برنامۀ بلند پروازانۀ پشت این سرمایه­‌گذاری را روشن می­‌کند: این پروژه که قرار ­است نقشی محوری در آیندۀ اقتصادی و اشتغال منطقه بازی کند با حضور نهادهای محلی افتتاح شد. این سفارش در بازار استراتژیک روسیه اهمیت زیادی برای Sacmi هم دارد. منطقه‌­ای که ثابت بودن رشد آن طی سالیان اخیر باعث شده تا  این گروه ایتالیایی طیف وسیعی از فناوری‌­های صنعتی خود را به آن ارائه کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید