اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Franco Stefani جایزه سرامیک اروپا در سال 2022 را از آن خود کرد

در کنگره‌ای که از دهم تا چهاردهم ژانویه در کراکوف برگزار شد، EcerS جایزه Gian Nicola Babini را به پاس قدردانی از زحمات Franco Stefani در توسعه فناوری Lamina به وی اهدا کرد.

کنگره سرامیک در اروپا 2022 (The Ceramics in Europe 2022) از دهم تا چهاردهم جولای در کراکوف لهستان برگزار شد و به طور همزمان میزبان کنفرانس XVII EcerS ،ICC9 و Electroceramics XVII نیز بود، در این کنگره جوایز EcerS به برگزیدگان اهدا شدند.

جایزه Gian Nicola Babini (صنعتی) یکی از این جوایز بود که به پاس نقش پیشگام Franco Stefani، مدیر System Ceramics (گروه Coesia) درتوسعه فناوری Lamina به وی اهدا شد.

این جایزه برای ارج نهادن به اهمیت این فرآیند صنعتی منحصر به فرد و فناوری نوآورانه در صنعت سرامیک اروپا به این مجموعه اهدا شد. فرآیندی که با ارائه یک محصول کاملا جدید با پتانسیل فنی و زیبایی شناسی بالا، درهای جدیدی را به روی حوزه‌های جدیدی از کاربرد و بازار گشوده است.

System Ceramics و Franco Stefani با عرضه فرآیند صنعتی Lamina، مفهوم سنتی کاشی و سرامیک کف و دیوار را دگرگون کرده و آن را به سطحی با ابعاد 1800×4800 میلی‌متر و ضخامت 3 تا 30 میلی‌متر که قابلیت استفاده به عنوان یکی از عناصر مبلمان را دارد، تبدیل کرده اند.

این محصول که حاصل یک فناوری انقلابی مبتنی بر یک پرس بدون قالب قدرتمند که از (Lamgea اولیه شروع شده تا به Superfast امروزی) رسیده است، با ترکیب نوآوری، فناوری و معماری نتیجه خلاقانه‌ای به ارمغان آورده و دروازه بازارهای جدیدی را به روی صنعت سرامیک گشوده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید