اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تمرکز Gruppo B&T روی اسپانیا پس از موفقیت در Tecna 2022

این رویداد که به وسیله گروه B&T در خوشه سرامیکی Castellón سازمان‌دهی شده است شامل جشن عمومی و پذیرایی از مهمانان در کنار تور بازدید از تمامی تجهیزات مشتریان اصلی سرامیک است.

در پی کسب نتایج فوق‌العاده در Tecna، اینک Gruppo B&T در حال آماده سازی برای عرضه آخرین فناوری‌های خود به بازار اسپانیا است. فعالیت تبلیغاتی آتی این گروه ایتالیایی در خوشه سرامیکی Castellón، در جشن بازدید عمومی­ حین Cevisama در اواخر فوریه و در کنار تور گشت و بازدید از تمامی تجهیزات مشتریان اصلی به اوج خود می‌رسد. در این برنامه امکان مشاهده تجهیزات نصب شده برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

این ابتکار توسط زیرمجموعه قدیمی B&T Iberica انجام شده است. مجموعه‌ای که برای بیش از 40 سال تامین کننده کارخانجات کامل و با کیفیت و با مزیت پشتیابی سریع و کارآمد خدمات پس از فروش بوده است.

بازدیدکنندگان در طول این رویداد فرصت بازدید از فناوری ®Supera را نیز خواهند داشت. ®Supera یک پرس بدون قالب فشرده و همه‌کاره است که برای تولید اسلب‌های بزرگ با مشخصات زیبایی‌شناسی منحصر به فرد طراحی شده است. در حال حاضر این دستگاه در نسخه جدید Rapida نیز ارائه شده است. این نسخه جدید برای تولید سایزهای معمول‌تر مناسب است و بهره‌وری بسیار بالایی دارد (24000 متر مربع در روز). علاوه بر آن سیستم هوشمند جدید Rapida، انطباق‌پذیری و چندکاره بودن را در کنار مصرف پایین انرژی تضمین می‌کند.

این گروه کوره‌های Titanium®2.0 خود را نیز به نمایش خواهد گذاشت. کوره‌های مذکور از نظر کاهش میزان آلایندگی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی بهترین عملکرد را در کلاس کاری خود داشته (بیش از %30 کاهش مصرف) و یک‌نواختی دما در تمامی نقاط ماژول با استفاده از سیستم جدیدی که در آن‌ها به کار برده شده­ تضمین شده است.

علاوه­ بر این، بازدیدکنندگان فرصت تحسین آخرین راه‌کارهای اعمال تزئینات دیجیتال Projecta که شامل چاپگر جدید PRO با قدرت محاسباتی استثنائی، نسل جدید هدهای چاپ Fast Drop و همچنین اپلیکاتور گریت Dry Fix که مخصوص ایجاد بافت‌های پیچیده است و تاکنون بیش 150 عدد از آن نصب شده است را خواهند داشت.

راه‌کارهای جدید دیگری مانند دستگاه گونیاکردن پر­سرعت Tornado از سری Ancora دارای سیستم‌های پیشرفته اتوماسیون و خود تنظیمی با استفاده از پرتو لیزر و همچنین دستگاه جدید بسته‌بندی Magster برای اندازه‌های 120×120 سانتی‌متر به همراه دستگاه استکر (stacker) و پالت‌ساز هم، در این رویداد عرضه خواهند شد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید