اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Fernando Fabra به‌عنوان رئیس جدید ANFFECC برگزیده شد

در جلسه عمومی برگزار شده در 15اُم جولای، مالک Esmaltes به عنوان رهبر انجمن تولیدکنندگان فریت و لعاب اسپانیا برگزیده شد.

مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان سرامیک و لعاب اسپانیا که ANFFECC نام دارد، ریاست جدید خود را در 15اُم جولای انتخاب کرد. قرار است تا Fernando FabraFlorit مالک شرکت تولید کنند لعاب و فریت Esmaltes جایگزین Joaqun Font de Mora شده و در چهارسال آینده هدایت این انجمن را برعهده داشته باشد.

Fabra که فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه پلی­تکنیک والنسیا و همچنین دارای مدرک MBA است، از 20 سال تجربه در صنعت سرامیک بهره می‌برد و 13 سال از این تجربه را در راس Esmaltes کسب کرده است. وی در دو سال اخیر نائب رئیس ANFFECC بوده است.

Font de Mora رئیس مستعفی، در سخنرانی پایانی دوره چهارساله ریاست بر انجمن، فعالیت‌های انجام شده انجمن را در دوره‌ای که جهان درگیر رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی و مهمی مانند همه‌گیری Covid، جنگ اوکراین، افزایش قیمت‌های انرژی و مواد خام و همچنین تنش‌های اخیر بین اسپانیا و الجزایر بود، تشریح کرد.

اکنون ریاست جدید، Fernando Fabra، با این چالش‌ها مواجه است. وی چنین اظهار داشت که با احساس مسئولیت و اعتماد به توانایی شرکت‌های عضو انجمن تلاش برای غلبه بر مشکلات را با تمرکز بر نوآوری و تحقیق و­توسعه آغاز خواهد کرد.

در این جلسه سایر اعضای هیئت مدیره از جمله Angel Navarro (Colorondaبه عنوان نایب رییس و Joaquin Font de Mora به عنوان خزانه‌دار و Gonzalo Trilles (Colorobbia) انتخاب شدند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید