اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
به‌کار گیری تکنولوژی Vibrotech Ink Refill توسط Delta

این تولیدکننده برزیلی قصد دارد در تاسیسات Rio Claro خود از سیستم خودکار جدید ذخیره، اختلاط و تغذیه جوهر چاپگرهای دیجیتال استفاده کند.

Delta Industria Ceramica که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کاشی چینی و سرامیک در برزیل است، از فناوری جدید Ink Refill تولید Vibrotech برای ذخیره، اختلاط و تغذیه جوهر در چاپگرهای دیجیتال کارخانه Rio Claro بهره خواهد برد.

این سیستم جدید قابلیت مدیریت هشت رنگ را دارد و پس از مخلوط و فیلتر کردن مداوم رنگ‌ها، آن‌ها به صورت کاملا خودکار و از طریق یک شیر تعبیه شده به همین منظور، به هشت چاپگر دیجیتال موجود در خط تولید منتقل می‌کند. در این سیستم امکان چرخش مجدد هر رنگ در یک مدار جداگانه وجود دارد.

سیستم مذکور هیچ محدودیتی از نظر تعداد رنگ و چاپگرهای متصل نداشته و امکان گسترش دارد.

تجهیزات فوق از یک سیستم کنترل خودکار سطح جوهر و همچنین سیستمی برای پر کردن مجدد ظروف 1300 لیتری با استفاده از پمپ‌های اتوماتیک نیز بهره می‌برد. اختصاص یک کد QR مجزا به هر توزیع کننده جوهر باعث می‌شود تا در صورت وجود هرگونه تفاوت بین کدها، عملکرد پمپ غیر فعال شده و از آلودگی رنگ‌ها جلوگیری شود. نصب و تست مکانیکی و الکتریکی این سیستم تا پایان سال جاری توسط Vibrotech انجام خواهد شد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید