اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
DalTile خدمات هوشمند Sacmi را برگزید

DalTile Mexico، خدمات پشتیبانی و نگهداری پیشگیرانه Sacmi را برای دستگاه پرس و آسیاب خود به کار خواهد گرفت.

DalTile مکزیک که یک تولیدکننده کاشی واقع در Montery است و شعبات متعددی در سراسر کشور دارد، خدمات Sacmi Smart Service را برای آسیاب‌ها و پرس‌های انتخاب کرده است. این برنامه شامل پنج سال پشتیبانی تضمینی، تامین پیشرفته قطعات اولیه و خدمات برنامه‌ریزی شده است. با استفاده از این خدمات امکان پیش محاسبه هزینه‌ها و کاهش توقف خطوط وجود دارد و در نتیجه کارائی و زمان کار کارخانه افزایش پیدا می‌کند.

Eduardo Rodríguez مدیر مهندسی و تدارکات DalTile در این رابطه اظهار داشت: “خدمات ما تنها به پشتیبانی مستمر محدود نمی‌شود. ما با برنامه‌ریزی عملیات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه کارایی و رقابت‌پذیری خطوط تولید را تضمین می‌کنیم”.

به گفته Stefano Donzelli مدیر Sacmi de Mexico این قرارداد جدید نشان دهنده هم‌افزایی موفقیت‌آمیز پشتیبانی­ در محل تکنسین‌ها در مکزیک با برنامه جدید خدمات جدیدی است که در شرکت ایتالیایی سازمان‌دهی شده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید