اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share

DalTile خدمات هوشمند Sacmi را برگزید

DalTile Mexico، خدمات پشتیبانی و نگهداری پیشگیرانه Sacmi را برای دستگاه پرس و آسیاب خود به کار خواهد گرفت.

DalTile مکزیک که یک تولیدکننده کاشی واقع در Montery است و شعبات متعددی در سراسر کشور دارد، خدمات Sacmi Smart Service را برای آسیاب‌ها و پرس‌های انتخاب کرده است. این برنامه شامل پنج سال پشتیبانی تضمینی، تامین پیشرفته قطعات اولیه و خدمات برنامه‌ریزی شده است. با استفاده از این خدمات امکان پیش محاسبه هزینه‌ها و کاهش توقف خطوط وجود دارد و در نتیجه کارائی و زمان کار کارخانه افزایش پیدا می‌کند.

Eduardo Rodríguez مدیر مهندسی و تدارکات DalTile در این رابطه اظهار داشت: “خدمات ما تنها به پشتیبانی مستمر محدود نمی‌شود. ما با برنامه‌ریزی عملیات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه کارایی و رقابت‌پذیری خطوط تولید را تضمین می‌کنیم”.

به گفته Stefano Donzelli مدیر Sacmi de Mexico این قرارداد جدید نشان دهنده هم‌افزایی موفقیت‌آمیز پشتیبانی­ در محل تکنسین‌ها در مکزیک با برنامه جدید خدمات جدیدی است که در شرکت ایتالیایی سازمان‌دهی شده است.

مقالات مرتبط

راه‌اندازی خط تولید %100 سبز Revigrés

Revigrés، شرکت Gruppo B&T را به عنوان شریک استراتژیک در پروژه‌های گسترش و پایداری برگزید.Revigrés که یکی از تولیدکنندگان برجسته کاشی و سرامیک در پرتغال

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید