DalTile Mexico، خدمات پشتیبانی و نگهداری پیشگیرانه Sacmi را برای دستگاه پرس و آسیاب خود به کار خواهد گرفت.
DalTile مکزیک که یک تولیدکننده کاشی واقع در Montery است و شعبات متعددی در سراسر کشور دارد، خدمات Sacmi Smart Service را برای آسیابها و پرسهای انتخاب کرده است. این برنامه شامل پنج سال پشتیبانی تضمینی، تامین پیشرفته قطعات اولیه و خدمات برنامهریزی شده است. با استفاده از این خدمات امکان پیش محاسبه هزینهها و کاهش توقف خطوط وجود دارد و در نتیجه کارائی و زمان کار کارخانه افزایش پیدا میکند.
Eduardo Rodríguez مدیر مهندسی و تدارکات DalTile در این رابطه اظهار داشت: “خدمات ما تنها به پشتیبانی مستمر محدود نمیشود. ما با برنامهریزی عملیات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه کارایی و رقابتپذیری خطوط تولید را تضمین میکنیم”.
به گفته Stefano Donzelli مدیر Sacmi de Mexico این قرارداد جدید نشان دهنده همافزایی موفقیتآمیز پشتیبانی در محل تکنسینها در مکزیک با برنامه جدید خدمات جدیدی است که در شرکت ایتالیایی سازماندهی شده است.