اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Crossville به همراه Sacmi روی آینده سرمایه گذاری می‌کند

طرح نوسازی تکنولوژیکی بزرگ این مجموعه که در حال حاضر با نصب یک خشک‌کن و آسیاب مدولار جدید Sacmi آغاز شده است به مدیریت پایدارتر و کارامدتر محصولات و اندازه‌های مختلف منتهی خواهد شد.

این تولیدکننده کاشی پرسلانی واقع در ایالات متحده Crossville Inc. Tile (Crossville, TN) در حال‌حاضر مشغول تکمیل طرح نوسازی بلند پروازانه کارخانه خود است و پیش بینی می‌شود که این طرح در نیمه دوم سال کاملا عملیاتی شود.

هدف از این نوسازی، افزایش انطباق‌پذیری تولید، افزایش ظرفیت از نظر کمی و اندازه‌های قابل تولید (60×60 سانتیمتر کلاسیک به 60×90 سانتیمتر و 120×120 سانتیمتر) و ارتقای سطح پایداری زیست محیطی است.

Crossville که از مشتریان قدیمی Sacmi به شمار می‌آید، این بار نیز تامین فناوری‌های کلیدی آماده‌سازی بدنه و نسل بعدی خشک کن‌ها را به این گروه ایتالیایی محول کرده است.

Sacmi برای این کار آسیاب جدید MMC74 را برای به حداکثر رساندن کیفیت آسیاب و به حداقل رساندن مصرف آب/ انرژی طراحی کرده است. دستگاه جدید در کنار دیگر آسیاب پیوسته موجود همین شرکت (که سال­ها خدمات درجه اولی را ارائه کرده است) کار می‌کند. پس از پرس PH750 موجود در ابتدای خط، خشک‌کن قبلی، برای افزایش انعطاف‌پذیری تولید و خصوصا قابلیت تولید فرمت‌های بزرگ، با یک خشک‌کن جدید 16.9 متری ECP307 پنج طبقه که دارای سطوح مجزا و یک ماژول تثبیت نهایی است جایگزین شده است. همه دستگاه‌ها به همراه سیستم‌های یدکی مانند پنل‌های کنترل بارگیری/ تخلیه و سیستم کنترل خودکار دوغاب و ترکیب رنگ (QMB) ارائه شده اند. این موضوع با در­نظر گرفتن منحصر­ به فرد بودن محصولات Crossville (شامل پرسلان تکنیکال فول بادی و لعابدار، در انواع و پرداخت‌های نهایی مختلف) نقش مهمی در افزایش انعطاف پذیری سیستم و انطباق با نیازمندی‌ها ایفا خواهد کرد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید