اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
انتخاب PCR2120 جدید، باهوش ترین عضو خانواده +Continua

خط جدید به PCR2000 می‌پیوندد که چندین سال است در کارخانه Faenza گروه سرامیک ایتالیایی کار می‌کند. Sacmi به همراه کامپکتور یک خشک کن، یک کوره Maestro جدید و یک دستگاه چاپ دیجیتال DHD عرضه کرده است.

COOPERATIVA CERAMICA LOGoتولید کننده معروف کاشی و سرامیک ایتالیایی Cooperativa Ceramica d’Imola با خرید یک خط جدید +Continua برای الحاق به PCR2000 موجود، که چندین سال در تاسیسات Faenza در حال کار بوده است، شراکت دیرینه خود با Sacmi را تحکیم بخشیده است.

هدف از ارتقای کارخانه افزایش حجم تولید در سایت Faenza در عین حصول اطمینان از حداکثر پایداری زیست محیطی و بهینه سازی مصرف انرژی است.خط +Continua ارائه شده PCR2120 جدید، هوشمندترین نسخه در این مجموعه است و به شرکت اجازه می دهد تا کاشی ها و اسلب ها را در اندازه ها، چاپ ها و ضخامت های مختلف با بالاترین سطح بهره وری و تطبیق پذیری و در بچ های تولیدی کوچک‌تری تولید کند.

سایز خروجی از جلو کامپکتور 120 سانتی متری، برای تولید اسلب های 240×120 سانتی‌متری و سایزهای فرعی آن‌ها (120×120 سانتی‌متر و …) با ضایعات صفر و کم‌ترین میزان مصرف انرژی در بازار ایده آل است.

یک خشک کن 7 ردیفه و کوره FMA جدید 113 متری، بخشی از مجموعه ماشین‌های حرارتی فوق‌العاده کارآمد Maestro Sacmi، در پایین دست کامپکتور نصب شده است.Sacmi همچنین فناوری چاپ Deep Digital را در قالب یک DHD جدید عرضه کرده است.

کوره جدید چهارمین کوره ای است که در کارخانه Faenza نصب می شود و با ظرفیت کامل خروجی خط جدید را به 9000 متر مربع در روز می رساند.

همکاری بین Cooperativa Ceramica d’Imola و Sacmi نیز در سایت Borgo Tossignano تولید کننده کاشی ادامه دارد، جایی که اخیراً یک کوره و خشک کن جدید نصب شده است.

sacmi coop cer imola800

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید