اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Colorobbia میزبان رویداد بازدید عمومی در Vilafames خواهد بود

شعبه اسپانیایی Colorobbia از 27 تا 30 مارس میزبان یک بازدید عمومی است. در این بازدید آخرین نوآوری‌های این شرکت در حوزه دکوراسیون دیجیتال به نمایش گذاشته خواهد شد.

Colorobbia در Cevisama پیش­رو که از 27 فوریه تا 3 مارس 2023 در والنسیا برگزار خواهد شد، درهای شعبه اسپانیایی خود را برای به نمایش گذاشتن آخرین نوآوری‌های خود به روی بازدیدکنندگان خواهد گشود. این نوآوری‌ها شامل طیف جدیدی از راه‌ حل‌ها برای تولید پایدارتر و کم‌ هزینه‌تر سطوح با کیفیت سه بعدی است.

جدیدترین مجموعه چسب دیجیتال برای پرداخت‌های براق و مات، یکی از راه­کارهایی است که در این بازدید به نمایش گذاشته خواهد شد. این چسب که با آخرین نسل از حلال‌ها فرموله شده قادر به بهینه‌سازی نسبت بین حجم جوهر رسوب داده شده و مقدار ماده جامد اعمال‌شده بر سطح کاشی است و از این طریق باعث کاهش انتشار برخی از مواد آلاینده می‌شود.

این مجموعه جدید، مفهوم FORMA Plus که خود از سه خانواده محصولات کاملا انطباق پذیر Extra-Glazes 3Dtech (لعاب‌های دیجیتال پایه آب)، سری raffiti (جوهرهایی با افکت ضدآب) و Neogrits Collection (گریت‌ها و دانه‌های مخصوص) تشکیل شده­ را تکمیل می‌کند. امکان استفاده از FORMA Plus برای ایجاد افکت‌های بافت‌دار و سه بعدی قبل یا پس از دکوراسیون دیجیتال و حتی در سطوح کاملا صاف وجود دارد. توانایی این محصولات در ترکیب و انطباق با انواع ساختارهای مختلف از طریق ایجاد افکت‌های ضد آب و گریت‌هایی که مستقیما در انتهای خط تولید روی سطح کاشی اعمال می‌شوند از جمله مشخصات آن­ها برای ایجاد طراحی‌های منحصر به فرد است.

بازدیدکنندگان فرصت آشنایی با مجموعه جوهرهای دیجیتال پایه آب جدید AIR Evolution (جوهرهای رنگی، جوهرهای افکت و چسب‌های دیچیتال پایه آب) را نیز خواهند داشت. این محصولات میزان انتشار و بو در شرایط تخلیه زیاد محصولات را به حداقل می‌رسانند و در عین حال ویژگی‌های متمایز خود را در حین فرآیندهای اعمال تزئینات و پخت حفظ می‌کنند.

مجموعه میکروگرانول جدید Micro-Tech یکی از راه ­حل‌های جالب در حوزه کاشی‌های کف تکنیکال است. در این راه‌کار خصوصیات ضد لغزش R9- R11 با ساختار جذاب و عملکرد فوق‌العاده آزمون سایش Mszaud ترکیب شده است.

تیم حرفه‌ای Colorobbia در این بازدید آماده پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان درباره جزئیات فنی راه حل‌های جدید و ارائه توضیحات درباره مزایای استفاده از این راه­کارها برای فرآیند دکوراسیون دیجیتال است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید