اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Coesia عمده سهام را در سیستم سرامیک تملک کرد

عملیات اعلام شده در 31 جولای سال پیش در 14 ژانویه به نتیجه رسید. Coesia 60 درصد از کسب و کار سرامیکی شرکت System را از طریق شرکت جدید System Ceramics تملک کرد.

franco stefani 1024px quadrato
تملک 60 درصد از کسب و کار سرامیکی System (شامل 4 شرکت: System Spa، Tosilab Spa، Studio 1 Srl و Ciesse Elettronica Srl) توسط کوئِزیا (Coesia) از طریق شرکت جدید System Ceramics در 14 ژانویه نهائی شد.
فرانکو اِستِفانی (Franco Stefani) بنیانگذار System، سهم 40 درصدی را در شرکت حفظ خواهد کرد و به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیر واحد R&D باقی خواهد ماند.
بر اساس مفاد موافقت نامه، طرفین بر گزینه‌های خرید و فروش متقابل جهت حفظ 40 درصد از سرمایه توافق کرده‌اند تا در آینده وفق دوره‌های زمانی توافق شده اجرائی گردد.
همچنین هیأت مدیران System Ceramics، لوکا بازانی (Luca Bazzani) را به عنوان مدیر عامل برگزیدند که با تجربه بین المللی زیادی که در بخش سرامیک دارد، در میان متخصصان صاحب احترام فراوانی است.
isabella seragnoli 1024px quadrato
برای Coesia که شرکت هلدینگی مستقر در بولونیا با گرایشاتی در بخش‌های راه حل‌های صنعتی و بسته بندی است و رئیس آن ایزابلا سِرانیولی (Isabella Seràgnoli) می‌باشد، تملک سهام عمده در System Ceramics فرصتی راهبردی را برای وارد شدن به بخش پویا و پیشرفته دستگاه‌های سرامیک از طریق یک شرکت پیشرو صنعتی و بسیار نوآورانه فراهم می‌آورد.
به دنبال تملک System Ceramics، گروه Coesia انتظار دارد تا به گردش مالی 2019 تقریباً 2/2 بیلیون یورو با بیش‌تر از 9،000 کارمند و حضور در 38 کشور برسد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید