اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
خریداری سهام ABK توسط Cleaon Capital

Cleon با سرمایه‌گذاری 45 میلیون یورویی، منابع مالی لازم برای رشد گروه ABK را فراهم می‌آورد و در کنار شرکای موسس می‌ایستد. بخش اعظم این سرمایه‌گذاری به صورت افزایش سرمایه موجود بوده است.

هفدهم اکتبر، گروه ABK از (Finale Emilia (Modena اعلام کرد که Cleon Capital Advisors با خریداری 45 میلیون یورو سهام به گروه مالکین این مجموعه پیوسته است و بیشتر این مقدار از طریق افزایش سرمایه‌گذاری انجام شده است.

همکاری با Cleon که یک شرکت مستقل سرمایه‌گذاری و مشاوره در اسپانیا است به این گروه سرامیک ایتالیایی کمک خواهد کرد تا با استفاده از سرمایه‌گذاری‌های سال‌های اخیر این مجموعه، فرصت‌های پیشروی رشد و گسترش را با سرعت و انعطاف‌پذیری بیشتری دنبال کند.

شرکای موسس شرکت Roberto Fabbri, Michelangelo Fortuna و Andrea Guidorzi اظهار داشتند: “ما با همراهی Cleon مرحله جدیدی از رشد و چالش را پشت سر خواهیم گذاشت و تجربیات ارزشمند نسل دوم مدیران شرکت، مورد حمایت و نظارت تیم زبده مدیریتی قرار خواهد گرفت. مدل منحصر به فرد کسب و کار Cleon متفاوت از سرمایه‌گذاری خصوصی آن بوده و تناسب زیادی با محیط‌های کسب ­و ­کار شرکت‌هایی با اندازه متوسط، مانند ما دارد. Cleon علاوه بر منابع مالی، شبکه ارزشمندی از مهارت‌ها و روابط را نیز در اختیار ما قرار خواهد داد. آنچه Cleon برای ما فراهم می‌آورد در سرمایه‌گذاری روی فرصت‌هایی که گروه در چند سال گذشته و با سرمایه‌گذاری صنعتی قابل توجه برای آن آماده شده، حیاتی است”.

گروه ABK از سال 2016، با خریداری شرکت فرانسوی Desvres و انعقاد قراردادهای تجاری با ایالات متحده، بیش از 100 میلیون یورو در زمینه توسعه فناوری‌های پیشرفته تولید و تقویت حضور بین‌المللی خود سرمایه‌گذاری کرده است.

قرارداد مجوز انحصاری با Versace، خریداری Target Ceramics در سال 2003 و توسعه مواد نوآورانه‌ای مانند سیستم پخت القائی نامرئی Cooking Surface Prime، سیستم ™Auto-Leveling، اسلب‌های فرمت WIDE و افکت‌های سه بعدی ساخته شده با فناوری Genesis محصول System Ceramics از دیگر فعالیت‌های این مجموعه بوده اند.

این گروه که متشکل از شرکت‌ها و برندهایABK, ABKStone, Flaviker, Materia, Gardenia Orchidea Gardenia Slabs, 14oraitaliana, fuoriformato, Desvres Ariana ،Hardkoll است، در سال 2022 درآمد تلفیقی 233 میلیون یورو را به ثبت رسانده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید