اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
راه‌اندازی خط آماده سازی بدنه Sacmi در Cipa Gres

Cipa Gres اقدام به راه اندازی کارخانه جدیدی برای تولید پودر خشک شده پاششی برای چینی‌های فشرده پرسی و تمام بدنه کرده است. این تولیدکننده کاشی در Casalgrande واقع شده است.

خط تولید جدید Cipa Gres این تولیدکننده ایتالیائی قدیمی تماما توسط Sacmi طراحی و ساخته شده است. گروه مستقر در Imola، علاوه بر فناوری‌های حساسی مانند آسیاب، خشک‌کن‌های پاششی و مخازن دوغاب، سایر تجهیزات کمکی از جمله تسمه نقاله را نیز تامین کرده است.

این سیستم امکان تولید ظروف چینی رنگی در بیش از 40 رنگ مختلف را دارد و آسیاب مدولار MMC138 با پیکربندی سه ماژوله باعث به حداقل رساندن مصرف و تضمین کیفیت و تکرار­پذیری تولید سریع محصولاتی با 40 رتگ مختلف می‌شود.

با راه‌اندازی خط جدید، CIPA به جای خریداری پودر خشک شده پاششی از بازار، آن را تولید می‌کند. تولید داخلی این ماده باعث افزایش انطباق‌پذیری و کنترل بیشتر فرآیند شده و ردپای زیست‌محیطی مرحله آماده‌سازی بدنه را نیز کاهش می‌دهد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید