اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Chumillas Technology به یاری خط تولید جدید Cosentino می‌آید.

این مجموعه اسپانیایی یک کارخانه ذخیره‌سازی، انتقال، اندازه‌گیری و اختلاط پودرهای اسپری درایر را برای سومین خط تولید سطوح فوق فشرده Dekton راه‌اندازی کرده است.

پروژه افزایش ظرفیت سطح فوق فشرده Dekton با مشارکت Chumilas Technology (ویلارئال، اسپانیا) و توسط گروه Cosentino در Cantoria (Almeria) به انجام رسید.

طراحی و راه‌اندازی این کارخانه جدید ذخیره‌سازی، انتقال، اندازه‌گیری و اختلاط پودرهای­ اسپری درایر برای سومین خط تولید سطوح فوق فشرده Dekton با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و تیم متخصص مهندسی فرآیند humillas Technology انجام شد. تجهیز کارخانه به سیستم جمع‌آوری گرد­ و­ غبار خط تولید با هدف التزام به محدودیت‌های وضع­ شده در این زمینه و همچنین جلوگیری از آلوده شدن مواد خام اسپری درایر انجام شده است.

الویت طراحی کارخانه جدید قابلیت دسترسی و ایجاد انعطاف لازم برای تولید انواع مختلف محصولات بوده است. این کارخانه برای تولید انحصاری طیف وسیعی از محصولات پیچیده اسپری درای شده برای فناوری منحصر به فرد ذرات زینتر شده (TSP) به‌کار گرفته خواهد شد.

تمام فرآیندها دارای درجه بالایی از اتوماسیون و بالاترین استانداردهای کیفیت بر مبنای اصول Industry 0.4 هستند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید