اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
بازگشت Ceramika Paradyż به Cersaie با TRI-D

این شرکت لهستانی پس از 5 سال غیبت، در اولین حضور بین‌المللی خود با اسلب‌های جدید TRI-D که در اندازه‌های 160×320 و 320× 123 سانتیمتر تولید شده اند به Cersaie باز می‌گردد.

شرکت لهستانی Ceramika Paradyż، پس از یک غیبت پنج ساله این بار با مجموعه جدید TRI-D که مجموعه‌ای از اسلب‌های غول‌پیکر سنگی زینتر شده در اندازه‌های 160× 320 سانتیمتر و 123×320 سانتیمتر و با ضخامت 12 و 20 میلیمتر است، به Cersaie باز می‌گردد.

این مجموعه جدید که با استفاده از دومین لاین +Continua (که از ابتدای سال 2022 آغاز به کار کرده) تولید شده است، باعث تقویت حضور Paradyz در بخش کاشی‌های اندازه بزرگ می‌شود.

Adam Tępiński، یکی از مالکین Ceramika Paradyż به ما چنین گفت: “رشد ما در این حوزه از بازار کاشی و سرامیک ادامه خواهد داشت. هرچند که این ماموریت چالش‌های زیادی به همراه خود دارد، زیرا مستلزم راه‌اندازی و توسعه کانال‌های جدیدی برای توزیع محصولات است. ما با پیگیری بازار اروپا متوجه شده‌ایم که فروش سنگ‌های زینتر شده در مقایسه با سنگ‌های طبیعی نسبت به قبل بیشتر شده است. با این وجود هنوز باید کارهای زیادی در لهستان انجام دهیم و  از این رو در عین برطرف کردن نیازهای فعلی بازار برای محصولات اصلی خود، در حال حاضر روی گسترش دامنه سنگ‌های زینترشده متمرکز شده ایم”.

Cersaie اولین نمایش بین‌المللی اسلب‌های بزرگ TRI-D خواهد بود. این شرکت لهستانی کاربردهای بالقوه محصولات جدید خود را در پروژه home  Paradyżبه نمایش خواهد گذاشت. پروژه‌ای که در چند ماه گذشته در کل لهستان گشت و گذار داشته است.

Paradyz در این نمایشگاه از مجموع کاشی‌های 0.2 و همچنین مجموعه Klinkier Sundown نیز رونمایی خواهد کرد. Maja Ganszyniec که سابقه همکاری درازمدتی با این مجموعه دارد طراحی مجموعه جدید و همچنین غرفه Paradyz در نمایشگاه را برعهده داشته است. مجموعه جواهرات ویژه Ceramika Paradyż که توسط Anna Orska و بر اساس طرح‌های جدید مجموعه Monumental طراحی شده از دیگر  محصولاتی است که در نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

این کارآفرین لهستانی به آینده خوش‌بین است:

“پس از هر رکود اقتصادی یک دوره جهش در پیش است. در حال حاضر بازار لهستان در حال پشت سر گذاشتن یک جهش جزئی و افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری‌های جدید است. پروژه‌های مرمت ساختمان دوباره رونق گرفته‌اند و در مجموع نیاز فراوانی برای تغییر و توسعه احساس می‌شود. با وجود کند بودن این روند، ما تمامی تلاش خود را برای مشارکت در آن و پاسخ‌دهی به نیازها خواهیم کردگ”.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید